7 червня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Підсумковий урок
Перегляньне відео, напишіть у зошиті коментар до нього. Що ви пам'ятаєте з курсу,що дізнались нового . (фото роботи відсилаєте мені у вайбер)
6 червня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Повторення
РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА
ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ
****************************************************
2-3 червня 2022
Громадянська освіта. Асинхронний урок.
Узагальнення до розділу 7.
Тема: Як реалізується європейський вектор розвитку України?Європейський вибір України. Угода про асоціацію Україна – ЄС.
********************************************************
2 червня 2022 р.
Всесвітня історія. Асинхронний урок
Тема: Освіта та
наука. Література та мистецтво.1. Переглянути відеоурок.2. Опрацювати матеріал параграфа 33.3. Скласти конспект.
*******************************************************
30 травня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Повторення.
**************************************************************************
19-20 травня 2022 р.
Громадянська освіта. Асинхронний урок.
Тема1. Як здійснюється співробітництво в Європі та світі?
*******************************************************
26 травня 2022 р.
Всесвітня історія. Асинхронний урок
********************************************************************************
24 травня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Узагальнення знань і тематичне оцінювання за розділом VІ «Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.)»
***********************************************************************************
23 травня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Практичне заняття. Війна в пам’ятниках рідного краю
1. Ознайомтеся з теоретичним матеріалом за посиланням http://history.org.ua/JournALL/histname/27/2.pdf
2. Оберіть 2-3 пам’ятника на згадку про події війни, (в с. Грузьке або у м . Кропивницький). Напишіть міні-екскурсію для відвідувачів цих пам’ятників.
***********************************************************************************
19-20 травня 2022 р.
Громадянська освіта. Синхронний урок https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
Тема 1: Що загрожує стабільному і безпечному існуванню сучасного світу?
*******************************************************
19 травня 2022 р.
Всесвітня історія. Синхронний урок . https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
*******************************************************
16 травня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Тема: Культура в роки війни.Освіта і наука. Література. Образотворче мистецтво. Музика та кіно.
***********************************************************************************
12-13 травня 2022 р.
Громадянська освіта. Асинхронний урок
******************************************************
13 травня 2022 р.
Всесвітня історія. Асинхронний урок
Тема: Окупаційний
режим та рух опору. Дипломатія часів війни. Утворення
антигітлерівської коаліції, її значення.
Особливості окупаційного режиму і руху Опору.
1. Переглянути відеоурок.2. Опрацювати параграф 29. Виписати дати основних подій та визначення.3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4226531
*******************************************************
10 травня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Тема: Ціна Війни. Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях.
*******************************************************
9 травня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Тема: Звільнення України від нацистських військ. Бойові дії 1942–1943 рр. Бої на Лівобережжі влітку–восени 1943 р. Чорносвитники. Битва за Дніпро. Депортація кримських татар та інших народів Криму. Завершення бойових дій на території України.
***********************************************************************************
5-6 травня 2022 р.
Громадянська освіта. Асинхронний урок
Практичне заняття. «Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме»
*******************************************************
5 травня 2022 р.
Всесвітня історія.
*******************************************************
2 травня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Тема:Рух Опору та його течії в Україні.Українська повстанська армія. Роман Шухевич. Українсько-польське протистояння.
1.Опрацювати параграф 33.
2.Скласти таблицю "Течії руху опору"
3. Переглянути відеоурок
28-29 квітня 2022 р.
Громадянська освіта. Асинхронний урок
Тема 1. Як корупція краде можливості? Поняття лобізму. Сутність корупції та корупціогенних ризиків. Причини та наслідки корупції в економіці та політиці. Шляхи подолання корупції.
Тема 2 Практичне заняття. «Створюємо бізнес-план власного підприємства"
1. Опрацювати матеріал параграфа 43 за посиланням
29 квітня 2022 р.
Всесвітня історія.
*******************************************************
26 квітня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок
Тема: Окупаційний режим. Окупація України військами Німеччини та її союзниками.Новий порядок. Колабораціонізм.
*****************************************************
25 квітня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок.
Тема: Початок німецько-радянської війни.Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні німецько-радянської війни. Бойові дії в 1941–1942 рр.
*******************************************************
21-22 квітня 2022 р.
Громадянська освіта. Асинхронний урок
Тема1: В чому полягає суть підприємництва Тема2: Що продається на ринку праці?
2. Скласти конспекти. (Фотозвіт)
3. Переглянути відеоуроки
****************************************************
22 квітня 2022 р.
Всесвітня історія.
Тема: Утворення вогнищ Другої світової війни. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь.
*******************************************************
18 квітня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок.
******************************************************
15-16 квітня 2022 р.
Громадянська освіта. Асинхронний урок
2. Скласти конспект
3. Переглянути відеоурок
2. Скласти конспект
3. Переглянути відеоурок
******************************************************
14 квітня 2022 р.
Всесвітня історія. Синхронний урок о 8.55 (15.04)
Тема:Узагальнення знань за розділом V «Держави Азії та Латинської Америки»
*****************************************************
12 квітня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок.
*****************************************************
11 квітня 2022 р.
Це документальний фільм "Срібна земля", як буде можливість, то перегляньте весь.
Срібна земля
*******************************************************
7-8 квітня 2022 р.
Громадянська освіта. Асинхронний урок
Тема 2: Як працює ринкова економіка? Як ринковий попит та ринкова пропозиція визначають ціни товарів?
*******************************************************
8 квітня 2022 р.
Всесвітня історія. Синхронний урок о 8.55
Тема: Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Основні аспекти Близькосхідної проблеми.
*******************************************************
4 квітня 2022 р.
Громадянська освіта. Асинхронний урок.( за 1 квітня)
Тема: Для чого необхідна економіка?
4 квітня 2022 р.
Історія України. (за 04.04)Синхронний урок о 8.55 (громадянська освіта у понеділок., я поміняла місцями)
Тема: Культурне й релігійне життя на західноукраїнських теренах в умовах іноземного панування.
31 березня 2022 р.
Всесвітня історія. Асинхронний урок
Тема: Японія
Громадянська освіта. Асинхронний урок
Узагальнення до розділу V «Світ інформації та мас-медіа»
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7357604
*******************************************************
29 березня 2022 р.
Історія України
Тема: Українські землі у складі Румунії та Чехословаччини.
*******************************************************
28 березня 2022 р.
Історія України
Тема: Українські землі у складі Польщі. Українські політичні партії та організації.
******************************************************
24-25 березня 2022 р.
Громадянська освіта.
Тема 1: Твоя цифрова ідентичність.
Як убезпечити себе у віртуальному світі?
Опрацювати параграф 33 з підручника за посиланнм нижче, скласти конспект https://drive.google.com/file/d/1gmH50Q157BaKoGuhp6hblv2RHhtTQ3t7/view
Тема 2: Практичне заняття. «Створюємо шкільні медіа»
Написати статтю для шкільної газети, або ж створити відеоролик на вибрану тему, або пост для соціальних мереж , на приклад для шкільної сторінки у фейсбук. (Статтю фотографуєте, а на відематеріали можете дати посилання. Доступ можете надавати лише мені, для оцінки.)
******************************************************
24 березня 2022 р.
Всесвітня історія. Синхронний урок https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
*******************************************************
21 березня 2022 р.
Історія УкраїниУзагальнення
знань і тематичне оцінювання за розділом ІV «Встановлення і утвердження
комуністичного режиму в Україні»
Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7657723
*******************************************************
16 березня 2022 р.
Всесвітня історія
Узагальнення знань за розділом ІV «Держави Центрально-Східної Європи»
*******************************************************
17-18 березня 2022 р.
Громадянська освіта.
Тема 1: Для чого існують стандарти подання інформації? Тема 2: Чому необхідно бути
медіаграмотним?
1. Опрацювати параграф 32 з підручника за посиланнм нижче, скласти конспект
2. Переглянути відеоурок
****************************************************
15 березня 2022 р.
Історія України
Синхронний урок https://www.blogger.com/blog/page/edit/4069221077886990792/1781678540013752990#
******************************************************
14 березня 2022 р.
******************************************************
24-25 лютого 2022 р.
Громадянська освіта.
10-11 лютого 2022 р.
Громадянська освіта.
10 лютого 2022 р.
Всесвітня історія
*******************************************************
7 лютого 2022 р.
Історія України
Тема:Зміни в
суспільно-політичному житті. Політика коренізації в
УСРР: ставлення влади та населення. Олександр Шумський. Згортання та наслідки
українізації. Релігійне
життя в УСРР. Українська автокефальна православна церква (УАПЦ). Василь Липківський.
29-30 квітня 2021 р.
Громадянська освіта.
Тема 1:Яким є вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину?
Тема 2: Як і чому відбувається процес європейської інтеграції?
Опрацювати с. 172-178. Скласти конспект.
29 квітня 2021 р.
Всесвітня історія
1. Переглянути відеоурок
28 квітня 2021 р.
Скласти таблицю "Течії руху опору"
5 квітня 2021 р.
Історія України
Практичне заняття. "Срібна земля" (третя спроба утвердження незалежності України)
1. Закінчити перегляд фільму "Срібна земля" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5fN4EyWmlZs
2. Додатково можна переглянути відеоурок
3. Спираючисьна відеоматеріали написати есе на тему "Карпатська Україна - чому не встояла"
Наступний урок - тематична контрольна робота. Тому повторіть параграфи 28, 29.
15 березня 2021 р.
Історія України
Тема: Українські землі у складі Румунії.Татарбунарське повстання. Суспільно-політичне життя. Українська національна партія.
28 січня 2021 р.
Всесвітня історія
Громадянська освіта
Тема: Як живе і врядується
шкільна громада та як влаштоване і працює учнівське самоврядування?
Опрацювати с. 86-88 у підручнику. Скласти конспект.
21 січня 2021 р.
Всесвітня історія Узагальнення знань за розділом "Провідні держави світу у міжвоєнний період"
Повторити матеріал параграфів 9-15.Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4921681
21 -22 січня 2021 р.
Громадянська освіта
Теми:
Переглянути відеоуроки.
18 січня 2021 р.
Історія України
Тема: УСРР в умовах непу.
1. Переглянути відеоурок.2. Опрацювати матеріал параграфа 19.3. Завдання 1,2, 5 на с. 135 виконати письмово у зошиті. Вислати фотозвіт у Вайбер.
14 -15 січня 2021 р.
Громадянська освіта
Теми:
1. Яку роль відіграють політичні партії та громадські організації у розвитку демократії?
14 січня 2021 р.
Всесвітня історія
Тема: Ідеологічне
осмислення нових реалій суспільного життя: комунізм, соціал-реформізм,
неолібералізм, інтегральний націоналізм, фашизм і нацизм.
13 січня 2021 р.
Історія України
Тема: Входження УСРР до складу СРСР.1. Переглянути відеоурок .
2. Опрацювати та записати конспект ВШО за посиланням https://drive.google.com/file/d/1n2-T4Svk3s_3WDrw-3eXQGGDvdy8nBul/view?usp=sharing. в конспекті знайдете додаткову інформацію. 3. Опрацювати параграф 18 підручника.4. Виконати тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3618740
11 січня 2021 р.
Історія України
Тема: Нові тенденції розвитку культури 1914-1921 рр.
1. Переглянути відеоурок.2. Опрацювати параграф 17.3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3967988
14 грудня 2020 р.
Історія України
Тема: Радянсько-російська
окупація. Друга війна більшовицької
Росії з УНР. Антибільшовицький повстанський рух.
Опрацювати параграф 14. Скласти конспект. Переглянути навчальне відео.
10 грудня 2020 р.
Всесвітня історія
Тема: Франція
Опрацювати параграф 10. С.75, дати письмово відповіді на запитання 1-5 у зошиті
Громадянська освіта
7 грудня 2020 р.
Історія України
Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1719293
4 грудня 2020 р.
Громадянська освіта
3 грудня 2020 р.
Всесвітня історія
Громадянська освіта
2 грудня 2020 р.
Історія України
Письмово дайте відповіді на запитання:
1)
Із якою метою було створено Директорію?
2)
Коли директорія прийшла до влади?
3)
Яку внутрішню політику проводив уряд Директорії? Назвіть
основні заходи.
4)
Чому спалахнула друга війна з Радянською Росією?
Завдання виконуєте у зошиті, фотографуєте і висилаєте мені у вайбер.
30 листопада 2020 р.
Історія України
27 листопада 2020 р.
Громадянська освіта
Тема: Яким чином толерантність та інклюзія торують шлях до суспільства рівних можливостей?
26 листопада 2020 р.
Всесвітня історія
Тема: Сполучені
Штати Америки.
Опрацювати матеріал параграфа 9. Скласти конспект.
За посиланнями, поданими у підручнику. переглянути відео до теми.
Громадянська освіта
Тема: Як розпізнати стереотипи і протистояти дискримінації?
Опрацювати с. 56-60
Переглянути відеоурок
25-29 травня 2020 р.
Історія України
Всесвітня історія
18-22 травня 2020 р.
Історія України
Підсумкова контрольна робота.
Всесвітня історія
Тема: Освіта та наука. Література та мистецтво
12-15 травня
Історія України
Тема: Ціна Війни. Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях. Ціна війни.Культура в роки війни.Освіта і наука. Література. Образотворче мистецтво. Музика та кіно.
04-08 травня
Всесвітня історія
Практичне заняття. Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу.
Історія України
Тема: Звільнення України від нацистських військ.
Теми:
1. Як і чому відбувається процес європейської інтеграції?
2. Що загрожує стабільному і безпечному існуванню сучасного світу?
Опрацювати с. 172-178. скласти тези.
27-30 квітня
Тема: Поняття інтеграції та глобалізації. Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину.
Опрацювати с.160-171Всесвітня історія
Нюрнберзький і Токійський процеси
Опрацювати параграф 31. Скласти хрогологічну таблицю.
Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=542470
Історія України
Тема: Рух Опору та його течії в Україні.
22-24 квітня
Онлайн-консультація 24.04 о 11.20 за посиланням - https://join.skype.com/lmRplCQ47kPa
Історія України
Громадянська освіта.
Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=938996
До 1 травня!!!
Онлайн-консультація 24 квітня о 11.20
17 квітня 2020 р. Всесвітня історія.
Тема: Особливості окупаційного режиму і руху опору. Голокост.
13-15.04.2020 р. Історія України
Контрольна робота за посиланням Західно-українські земліТема: Початок Другої світової війни 1939-1941 рр.
Онлайн-консультація 15.04 о 10.45 за посиланням - https://join.skype.com/lmRplCQ47kPa
Опрацювати параграф 30
Немає коментарів:
Дописати коментар