10 клас

7 червня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Підсумковий урок

Перегляньне відео, напишіть у зошиті коментар до нього. Що ви пам'ятаєте з курсу,що дізнались нового . (фото роботи відсилаєте мені у вайбер)



*****************************************************************************

6 червня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Повторення

РОЗГОРТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ. БОРОТЬБА ЗА ВІДНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОСТІ 

1. Переглянути навчальні відео за посиланням, фільми 30-32
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7951034

****************************************************

2-3 червня 2022

Громадянська освіта. Асинхронний урок.

Узагальнення до розділу 7.

Повторити матеріал розділу 7 (с.159-184), виконати тестування

Тема: Як реалізується європейський вектор розвитку України?Європейський вибір України. Угода про асоціацію Україна – ЄС.

1.Опрацювати матерыал підручника 179-184.
2. Переглянути відеоурок.


********************************************************

2 червня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок 

Тема:  Освіта та наука. Література та мистецтво.
1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 33.
3. Скласти конспект.




*******************************************************

30 травня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Повторення. 

ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ


1. Переглянути навчальні відео за посиланням, фільми 23-29
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8398227
                                            https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7847513

**************************************************************************

19-20 травня 2022 р.

Громадянська освіта. Асинхронний урок.

Тема1.  Як здійснюється співробітництво в Європі та світі?

Тема 2Яким є становище України в Європі та світі? Які можливості дає співпраця з міжнародними організаціями.

1. Опрацювати матеріал підручника Гісем О. "Громадянська освіта" с.178-183
2. Скласти конспект.
3. Переглянути відеоуроки.






*******************************************************

26 травня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок 

Тема:Завершальний період війни в Європі та Азії. Капітуляція Німеччини та її союзників.
Нюрнберзький і Токійський процеси


1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 31.
3. Скласти конспект.







********************************************************************************

24 травня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Узагальнення знань і тематичне оцінювання за розділом VІ «Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.)»


1. Повторити матеріал параграфів 30-35
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3789559


***********************************************************************************

23 травня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Практичне заняття. Війна в пам’ятниках рідного краю


1. Ознайомтеся з теоретичним матеріалом за посиланням http://history.org.ua/JournALL/histname/27/2.pdf

2Оберіть 2-3 пам’ятника на згадку про події війни, (в с. Грузьке або у м . Кропивницький). Напишіть міні-екскурсію для відвідувачів цих пам’ятників.

Роботу вишліть мені у вайбер


***********************************************************************************

19-20 травня 2022 р.

Громадянська освіта. Синхронний урок https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема 1: Що загрожує стабільному і безпечному існуванню сучасного світу?

Тема 2:   Якими є сучасні міжнародні відносини?




1. Опрацювати матеріал підручника Гісем О. "Громадянська освіта" с.172-178
2. Скласти конспект.
3. Переглянути відеоуроки.

*******************************************************

19 травня  2022 р.

Всесвітня історія. Синхронний урок . https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Хід війни в 1943–1944 рр. Дипломатія часів війни. Людина під час війни.

1. Переглянути відеоперзентацію
2. Опрацювати матеріал параграфа 30.
3 . Виписати дати основних подій завершального етапу війни.








*******************************************************

16 травня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Тема: Культура в роки війни.Освіта і наука. Література. Образотворче мистецтво. Музика та кіно.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 35 п.4.
3. Додатково ознайомитись з матеріалом за посиланням https://osvita.ua/vnz/reports/culture/10304/ і скласти конспект.
4. Фото виконаної роботи вислати мені у вайбер.





***********************************************************************************

12-13 травня 2022 р.

Громадянська освіта. Асинхронний урок

Тема 1. Яким є вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину?
Тема 2. Як і чому відбувається процес європейської інтеграції?

1. Опрацювати матеріал підручника Гісем О. "Громадянська освіта" с.160-172
2. Скласти конспект.
3. Переглянути відеоуроки.





******************************************************

13 травня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок 

Тема:  Окупаційний режим та рух опору. Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, її значення.  Особливості окупаційного режиму і руху Опору.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 29. Виписати дати основних подій та визначення.
3. Виконати тестування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4226531




*******************************************************

10 травня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Тема: Ціна Війни. Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях.


1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 35 п.1-3.
3. Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5355466





*******************************************************

9 травня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Тема: Звільнення України від нацистських  військ. Бойові дії 1942–1943 рр. Бої на Лівобережжі влітку–восени 1943 р. Чорносвитники. Битва за Дніпро. Депортація кримських татар та інших народів Криму. Завершення бойових дій на території України. 

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 34.
3. Письмово виконайте завдання 1,6 на С.245. Фото виконаної роботи вислати мені 




***********************************************************************************

5-6 травня 2022 р.

Громадянська освіта. Асинхронний урок

Практичне заняття. «Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме»

1. Переглянути відеоурок. У ньому є інструкція , як писати резюме.
2. Створіть своє резюме і відправте мені у вайбер.



Узагальнення до розділу VІ «Взаємодія громадян і держави у досягненні суспільного добробуту»

Перегляньте ваші записи із заданої теми і виконайте тестування 

*******************************************************

5 травня  2022 р.

Всесвітня історія.

Тема: Початок Другої світової війни. Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Основні театри воєнних дій.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 27.
3. Письмово дати відповіді на запитання 1-6, на С. 166. Фото виконаної роботи вислати мені .




*******************************************************

2 травня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Тема:Рух Опору та його течії в Україні.Українська повстанська армія. Роман Шухевич. Українсько-польське протистояння.

1.Опрацювати  параграф 33.

2.Скласти таблицю "Течії руху опору" 

3. Переглянути відеоурок




**********************************************************************************

28-29 квітня  2022 р.

Громадянська освіта. Асинхронний урок

Тема 1. Як корупція краде можливості? Поняття лобізму. Сутність корупції та корупціогенних ризиків. Причини та наслідки корупції в економіці та політиці.  Шляхи подолання корупції.

Тема 2 Практичне заняття. «Створюємо бізнес-план власного підприємства"

1. Опрацювати матеріал параграфа 43 за посиланням


2. Скласти конспект

У презентації познайомитесь з прикладом бізнес-плану. Там є алгоритм складання бізнес-плану. За поданим зразком складіть влсний бізнес-план.  Готовий план висилайте мені у приватні повідомлення.




***********************************************************************************

29 квітня  2022 р.

Всесвітня історія.

Тема: СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни. Підготовчі заходи Сталіна до військового вторгнення в Європу. Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 26. Скласти конспект.



*******************************************************

26 квітня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок 

Тема: Окупаційний режим. Окупація України військами Німеччини та її союзниками.Новий порядок. Колабораціонізм.

1.Опрацювати  параграф 32.
2. Виписати визначення понять: Новий порядок, план "Ост", остарбайтери, голокост.

3. Скласти таблицю "Окупаційні зони України"  Зразок таблиці с. 221
4. Переглянути навчальне відео

*****************************************************

25 квітня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Тема: Початок  німецько-радянської війни.Політичне та соціально-економічне становище в Україні напередодні німецько-радянської війни. Бойові дії в 1941–1942 рр.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 31.
3.  Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9509320




*******************************************************

21-22 квітня  2022 р.

Громадянська освіта. Асинхронний урок

 Тема1: В чому полягає суть підприємництва
 Тема2: Що продається на ринку праці? 

1. Опрацювати матеріал параграфів 41,42 за посиланням https://drive.google.com/file/d/1gmH50Q157BaKoGuhp6hblv2RHhtTQ3t7/view

2. Скласти конспекти. (Фотозвіт)
3. Переглянути відеоуроки






****************************************************

22 квітня  2022 р.

Всесвітня історія.

Тема: Утворення вогнищ Другої світової війни. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 25.
3.  Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1633874



*******************************************************

18 квітня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Тема: Початок  Другої світової війни 1939-1941 рр. Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. Радянсько-німецькі договори 1939 р. Початок Другої світової війни.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 30.
3.  Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4461499




******************************************************

15-16 квітня  2022 р.

Громадянська освіта. Асинхронний урок

 Тема1: Яку роль в ринковій економіці відіграє держава? Навіщо ми сплачуємо податки?

1. Опрацювати матеріал параграфа 38 за посиланням https://drive.google.com/file/d/1gmH50Q157BaKoGuhp6hblv2RHhtTQ3t7/view

2. Скласти конспект
3. Переглянути відеоурок




 Тема2: Домашнє господарство як власник і споживач. Домогосподарство на ринку грошей.

1. Опрацювати матеріал параграфів 39-40 за посиланням https://drive.google.com/file/d/1gmH50Q157BaKoGuhp6hblv2RHhtTQ3t7/view

2. Скласти конспект
3. Переглянути відеоурок





******************************************************

14 квітня  2022 р.

Всесвітня історія. Синхронний урок о 8.55 (15.04)

Тема:Узагальнення знань за розділом V «Держави Азії та Латинської Америки»


Виконати тетування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1072358

*****************************************************

12 квітня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Узагальнення знань і тематичне оцінювання за розділом V «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період»
Повторити параграфи 28,29виконати тестування


*****************************************************

11 квітня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Практичне заняття.«Срібна земля» (третя спроба утвердження незалежності  України).



Це документальний  фільм "Срібна земля", як буде можливість, то перегляньте весь.

Пізніше за посиланням нижче (Срібна земля) прочитайте матеріал і виконайте завдання. Питання, на які треба дати відповідь підкреслені зеленим кольором. 

Срібна земля

*******************************************************

7-8 квітня  2022 р.

Громадянська освіта. Асинхронний урок

Тема1  : Як забезпечити сталий розвиток?

Тема 2: Як працює ринкова економіка? Як ринковий попит та ринкова пропозиція визначають ціни товарів?

1. Опрацювати матеріал підручника с.130 -141
2. Скласти конспект
3. Переглянути відеоуроки.



*******************************************************

8 квітня  2022 р.

Всесвітня історія. Синхронний урок о 8.55

Тема: Країни Передньої Азії.  Розпад Османської імперії.  Модернізація Туреччини та Ірану. Основні аспекти Близькосхідної проблеми.

1. Опрацювати параграф 22.
2. дати письмову відплвідь у зошиті на питання 1,2,3 с.143 (фотозвіт)
3. Переглянуити відеоурок


*******************************************************

4 квітня  2022 р.

Громадянська освіта. Асинхронний урок.( за 1 квітня)

Тема: Для чого необхідна економіка? 


1. Опрацювати матеріал підручника с.126-130. Виписати визначення.
2. Переглянути відеоурок
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5073969




*************************************************************************

4 квітня  2022 р.

Історія України. (за 04.04)
Синхронний урок о 8.55 (громадянська освіта у понеділок., я поміняла місцями)

Тема: Культурне й релігійне життя на західноукраїнських теренах в умовах іноземного панування.

1. Переглянути відеоурок 
2. Опрацювати і законспектувати матеріал за посиланням https://drive.google.com/file/d/1tbNe8nDgtJHDkkrRi7pTziw0BIb4zbEt/view?usp=sharing


**********************************************************************************

31 березня 2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок

Тема: Японія

1. Перегляньте відеоурок
2. Опрацюйте пераграф 21
3. Письмово дайте відповідь на запитання 1,2,3 на с.138  (фотозвіт)


Громадянська освітаАсинхронний урок

Узагальнення до розділу V «Світ інформації та мас-медіа»

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7357604

*******************************************************

29 березня 2022 р.

Історія України

Тема: Українські землі у складі Румунії  та Чехословаччини.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 29.
3.  Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9704747




*******************************************************

28 березня 2022 р.

Історія України

Тема:  Українські землі у складі ПольщіУкраїнські політичні партії та організації.

1. Уважно перегляньте відеоуроки.
2. Опрацюйте параграф 28 у підручнику. Складіть стислий конспект.
3. Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6377960






******************************************************

24-25 березня 2022 р.

Громадянська освіта.

Тема 1: Твоя цифрова ідентичність. Як убезпечити себе у віртуальному світі?

      Опрацювати параграф 33  з підручника за посиланнм нижче, скласти конспект https://drive.google.com/file/d/1gmH50Q157BaKoGuhp6hblv2RHhtTQ3t7/view



Тема 2: Практичне заняття. «Створюємо шкільні медіа»

Написати статтю для шкільної газети, або ж створити відеоролик на вибрану тему, або пост для соціальних мереж , на приклад для шкільної сторінки у фейсбук. (Статтю фотографуєте, а на відематеріали можете дати посилання.  Доступ можете надавати лише мені, для оцінки.)

******************************************************

24 березня 2022 р.

Всесвітня історія.  Синхронний урок https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Розділ  ДЕРЖАВИ АЗІЇ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ

Тема: Китай. Індія
1. Перегляньте відеоуроки
2. Опрацюйте пераграф 20
3. Скласти план параграфа. (фотозвіт)







*******************************************************

21 березня 2022 р.

Історія України
Узагальнення знань і тематичне оцінювання за розділом ІV «Встановлення і утвердження комуністичного режиму в Україні»

Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7657723


*******************************************************

16 березня 2022 р.

Всесвітня історія

Узагальнення знань за розділом ІV «Держави Центрально-Східної Європи»

Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9506291

*******************************************************

17-18 березня 2022 р.

Громадянська освіта.

Тема 1: Для чого існують стандарти подання інформації? 
Тема 2: Чому необхідно бути медіаграмотним?

1. Опрацювати параграф 32  з підручника за посиланнм нижче, скласти конспект 

2. Переглянути відеоурок



****************************************************

15 березня 2022 р.

Історія України 

Синхронний урок  https://www.blogger.com/blog/page/edit/4069221077886990792/1781678540013752990#

Тема: Зрушення в національно-культурному житті.
1. Перегляньте відеоурок
2. Опрацюйте пераграфи 25-26
3. с. 175 завд. 2 заповніть таблицю. Фото виконаної роботи відправляйте в особисті повідомлення. Письмові роботи оцінюються.



******************************************************

14 березня 2022 р.

Історія України
Тема:Громадсько-політичне життя.

1. Перегляньте відеоурок
2. Опрацюйте пераграф 23, випишіть дати основних подій
3. Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6808582

******************************************************

24-25 лютого 2022 р.

Громадянська освіта.

Тема 1: Права і відповідальність медіа: де баланс?Як функціонує медіаринок (медіаринок і медіавласність)
Тема 2:Як медіа маніпулюють аудиторіями та провокують конфлікти?

Опрацювати параграфи 30-31 зпідручника за посиланнм нижче, скласти конспект 
Переглянути відеоуроки.





10-11 лютого 2022 р.

Громадянська освіта.


Узагальнення за темою "Демократичне суспільство та його цінності"
Виконати тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7464134

Тема  Як медіа впливають на людину і суспільство?  

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал підручника с.103-109




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 лютого 2022 р.

Всесвітня історія

Онлайн урок о 09.50 за посиланням                             https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
Тема: Угорщина. Румунія.
1.Переглянути відеоурок
2. Опрацювати матеріал параграфів 18 п. 1-6 та
                                                                   19  п.1-2
3. Записати дати основних подій
4. Виконати тестуання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2282927
                           




*******************************************************

7 лютого 2022 р.

Історія України

Тема:
Зміни в суспільно-політичному житті.  Політика коренізації в УСРР: ставлення влади та населення. Олександр Шумський. Згортання та наслідки українізації. Релігійне життя в УСРР. Українська автокефальна православна церква (УАПЦ). Василь Липківський.

Опрацювати параграф 19 пункти 3,4
Переглянути відеоурок
Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6739735





29-30 квітня  2021 р.

Громадянська освіта.

Тема 1:Яким є вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину?

Опрацювати с.160-171. Скласти конспект.



Тема 2: Як і чому відбувається процес європейської інтеграції?

Опрацювати с. 172-178. Скласти конспект.




29 квітня  2021 р.

Всесвітня історія

Тема: Окупаційнийрежим та рух опору


1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати параграф 29. Виписати дати основних подій та визначення.




28 квітня  2021 р.

Історія України

Тема 1:Окупаційний режим.

Опрацювати  параграф 32.
Виписати визначення понять: Новий порядок, план "Ост", остарбайтери, голокост.

Скласти таблицю "Окупаційні зони України"  Зразок таблиці с. 221

Тема 2: Рух Опору та його течії в Україні.

Опрацювати  параграф 33.

Скласти таблицю "Течії руху опору" 




Переглянути відеоурок







5 квітня  2021 р.

Історія України

Практичне заняття. "Срібна земля" (третя спроба утвердження незалежності України)

1. Закінчити перегляд фільму "Срібна земля" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5fN4EyWmlZs

2. Додатково можна переглянути відеоурок



3. Спираючисьна відеоматеріали написати есе на тему "Карпатська Україна - чому не встояла"

Наступний урок - тематична контрольна робота. Тому повторіть параграфи 28, 29.



15 березня  2021 р.

Історія України

Тема: Українські землі у складі Румунії.Татарбунарське повстання. Суспільно-політичне життя. Українська національна партія. 

1. Переглянути відеоуроки 
2. Опрацювати матеріал параграфа 29
3. Онлайн урок об 11.20 за посиланням  https://join.skype.com/pfyUNLvQhIZj







28 січня  2021 р.

Всесвітня історія

Тема: Друга Річ Посполита і Чехословацька Республіка.

Опрацювати параграф 17.  Скласти конспект.


Громадянська освіта

Тема: Як живе і врядується шкільна громада та як влаштоване і працює учнівське самоврядування?

Опрацювати с. 86-88 у підручнику. Скласти конспект.


21 січня  2021 р.

Всесвітня історія 
Узагальнення знань  за розділом "Провідні держави світу у міжвоєнний період"

Повторити матеріал параграфів 9-15.
Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4921681

21 -22 січня  2021 р.

Громадянська освіта

Теми:

1. Якими є умови та форми активної громадянської участі у житті суспільства?

2. Яку роль відіграє громада в житті людини, суспільства і держави?Як громада реалізує та захищає свої права і законні інтереси?

Опрацювати матеріал підручника с.79-85, скласти конспект.

Переглянути відеоуроки.





18 січня  2021 р.

Історія України

Тема: УСРР в умовах непу.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 19.
3. Завдання 1,2, 5 на с. 135 виконати письмово у зошиті. Вислати фотозвіт у Вайбер. 





14 -15 січня  2021 р.

Громадянська освіта

Теми:

1. Яку роль відіграють політичні партії та громадські організації у розвитку демократії?

Опрацювати матеріал підручника с.71-73, скласти конспект.

Переглянути відеоурок. 

2. Що таке громадянське суспільство і яка роль у ньому належить правовій державі?

Опрацювати матеріал підручника с. 74-78, скласти конспект.
Переглянути відеоурок



14 січня  2021 р.

Всесвітня історія 

Тема: 
Ідеологічне осмислення нових реалій суспільного життя: комунізм, соціал-реформізм, неолібералізм, інтегральний націоналізм, фашизм і нацизм.

Опрацювати параграф 15. Пункти 3,4,5. Скласти конспект.



13 січня  2021 р.

Історія України

Тема: Входження УСРР до складу СРСР.
1. Переглянути відеоурок .


2. Опрацювати та записати конспект ВШО за посиланням https://drive.google.com/file/d/1n2-T4Svk3s_3WDrw-3eXQGGDvdy8nBul/view?usp=sharing. в конспекті знайдете додаткову інформацію. 
3. Опрацювати параграф 18 підручника.
4. Виконати тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3618740






11 січня  2021 р.

Історія України

Тема: Нові тенденції розвитку культури 1914-1921 рр.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 17.
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3967988







14 грудня  2020 р.

Історія України

Тема: Радянсько-російська окупація. Друга війна більшовицької Росії з УНР. Антибільшовицький повстанський рух. 

Опрацювати параграф 14. Скласти конспект. Переглянути навчальне відео.






10 грудня  2020 р.

Всесвітня історія

Тема: Франція

Опрацювати параграф 10.  С.75, дати письмово відповіді на запитання 1-5 у зошиті


Громадянська освіта

Тема: Якою є сутність та особливості комунікації у житті людини та громадянина? 
Опрацювати параграф 15 з підручника запосиланням , поданим нижче. Скласти конспект


7 грудня  2020 р.

Історія України

Тема: Західноукраїнські землі в 1918-1919 рр.

Опрацювати параграф 13
Переглянути навчальне відео


Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1719293


4 грудня  2020 р.

Громадянська освіта

Опрацювати матеріал підручника Розділ ІІІ. Тема 2 п.3. С. 54-55
Скласти конспект.
Переглянути відеоурок




3 грудня  2020 р.

Всесвітня історія

Тема: Велика Британія.
Опрацювати параграф 10, с. 70 запитання І. 1,2,4,5 дати письмову відповідь у зошиті.

Виконане завдання сфотографувати і вислати мені ц вайбер.


Громадянська освіта

Тема: Конфлікти у нашому житті, і чому їх необхідно вирішувати.

 Опрацювати матеріал підручника Розділ ІІІ. Тема 2 п.1,2. С. 52-54
Скласти конспект.

Переглянути відеоурок





2 грудня  2020 р.

Історія України

Тема: УНР за доби Директорії. 
Опрацювати параграф 12. Переглянути навчальне відео

Письмово дайте відповіді на запитання:

1)      Із якою метою було створено Директорію?

2)      Коли директорія прийшла до влади?

3)      Яку внутрішню політику проводив уряд Директорії? Назвіть основні заходи.

4)      Чому спалахнула друга війна з Радянською Росією?


Завдання виконуєте у зошиті, фотографуєте і висилаєте мені у вайбер.


30 листопада  2020 р.

Історія України

Тема: Українська Держава за доби Гетьманату.

Опрацювати параграф 11. Скласти питання до матеріалу параграфа і записати у зошиті. Свою роботу фотографуєте і відправляєте мені на вайбер в особисті. Я оцінюю вашу роботу.
Переглянути навчальне відео.






27 листопада  2020 р.

Громадянська освіта

Тема: Яким чином толерантність та інклюзія торують шлях до суспільства рівних можливостей?

Опрацювати с. 83-84 підручника "Громадянська освіта" за посиланням нижче.Законспектувати матеріал.


26 листопада  2020 р.

Всесвітня історія 

Тема: Сполучені Штати Америки.

Опрацювати  матеріал параграфа 9. Скласти конспект. 
За посиланнями, поданими у підручнику. переглянути відео до теми.


Громадянська освіта

Тема: Як розпізнати стереотипи і протистояти дискримінації? 

Опрацювати  с. 56-60
Переглянути відеоурок




25-29 травня 2020 р.

Історія України

Підсумкове узагальнення. Перегляньте відео за посиланням


Всесвітня історія 

Документальний серіал "ХХ століття воєн"


18-22 травня 2020 р.

Історія України

Підсумкова контрольна робота.

Виконати тестування за посиланням:   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=178275

Всесвітня історія 

Тема: Освіта та наука. Література та мистецтво

Опрацювати параграф 34. Переглянути відео за посиланнями в підручнику.


12-15 травня

Історія України

Тема: Ціна Війни. Українці у військових формуваннях держав Об’єднаних Націй. Українське питання на Ялтинській і Потсдамській конференціях. Ціна війни.Культура в роки війни.Освіта і наука. Література. Образотворче мистецтво. Музика та кіно.

Опрацювати параграф 35. Переглянути відео. 




Всесвітня історія 

Узагальнення знань за розділом VІ «Передумови Другої світової війни» та розділом VІІ «Друга світова війна»

Виконати тестування за посиланням


Громадянська освіта 
Теми:
1.Яким є становище України в Європі та світі? Які можливості дає співпраця з міжнародними організаціями. Участь України в ООН, ОБСЄ, Раді Європи, СОТ тощо.
2.Як реалізується європейський вектор розвитку України?Європейський вибір України. Угода про асоціацію Україна – ЄС.

Опрацювати параграфи 48-49  у підручнику, доступному за посиланням https://drive.google.com/open?id=1bDzinPCcqhlpqBbC0wsHqvKRmsl7KpoO
Скласти тези.


04-08 травня

Всесвітня історія 

Практичне заняття.  Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу.

Опрацювати параграф 30 п.7.1, 7.2.
Написати есе на тему "Людина під час війни", або підготувати повідомлення про людей - праведників народів світу.
Завдання висилати на електронну пошту  sidlu888da@gmsil.com, або в групу у скайпі.


Історія України

Тема: Звільнення України від нацистських  військ

Опрацювати параграф 34. Виписати дати звільнення українських міст і наступальних операцій.



Художній фільм про департацію кримських татар  Хайтарма

Громадянська освіта 

Теми:
1. Як і чому відбувається процес європейської інтеграції?
2. Що загрожує стабільному і безпечному існуванню сучасного світу?

Опрацювати с. 172-178. скласти тези.

27-30 квітня

Громадянська освіта 


Тема: Поняття інтеграції та глобалізації.  Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину. 

Опрацювати с.160-171




Всесвітня історія 

Тема: Завершальний період війни  в Європі та Азії. Капітуляція Німеччини та її союзників.
Нюрнберзький і Токійський процеси

Опрацювати параграф 31. Скласти хрогологічну таблицю.
Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=542470

Історія України

Тема: Окупаційний режим. 


Опрацювати  параграф 32.
Виписати визначення понять: Новий порядок, план "Ост", остарбайтери, голокост.

Скласти таблицю "Окупаційні зони України"  Зразок таблиці с. 221


Тема: Рух Опору та його течії в Україні.

Опрацювати  параграф 33.

Скласти таблицю "Течії руху опору"






22-24 квітня

Онлайн-консультація 24.04 о 11.20 за посиланням - https://join.skype.com/lmRplCQ47kPa 

Історія України

Тема: Початок  німецько-радянської війни. 

Опрацювати параграф 31
Завдання 1,3 виконати письмово.

Всесвітня історія 

Тема: Хід війни 1943-1944 рр. Дипломатія під час війни. Людина під час війни.
Опрацювати параграф 30. Скласти хрогологічну таблицю.


Громадянська освіта. 

Узагальнення до розділу VІ «Взаємодія громадян і держави у досягненні суспільного добробуту» 
Виконати тест за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=938996
До 1 травня!!!

Онлайн-консультація 24 квітня о 11.20

17 квітня 2020 р. Всесвітня історія.

Тема: Особливості окупаційного режиму і руху опору. Голокост.

Опрацювати параграф 29. виписати дати основних подій та визначення.

13-15.04.2020 р. Історія України

Контрольна робота за посиланням  Західно-українські землі

ТемаПочаток  Другої світової війни 1939-1941 рр.

Онлайн-консультація 15.04 о 10.45 за посиланням - https://join.skype.com/lmRplCQ47kPa

Опрацювати параграф 30 





13.04.2020. Громадянська освіта 

Тема: Як корупція краде можливості? Поняття лобізму. Сутність корупції та корупціогенних ризиків. 

Опрацювати Тему  6.С152-155



Немає коментарів:

Дописати коментар