9 клас

8 червня 2022 р.

Правознавство. Асинхронний урок .

Підсумковий урок.

Виконайте підсумкове тестуваня

*******************************************************

3 червня 2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок 


Узагальнення до курсу. 
Перевірте, що запам'ятали за рік

https://learningapps.org/22472002

*******************************************************

2 червня 2022 р.

Історія України.  Асинхронний урок .

Тема: Українська романтична і реалістична школа живопису. Модерн у малярстві. Стилізація й модерн в архітектурі.

1. Опрацювати матеріал параграфа 35
2. Переглянути відеоурок .




*******************************************************

1 червня 2022 р.

Правознавство. Асинхронний урок .

Повторення.

Правовідносини. Правопорушення.
Юридична відповідальність

1. Повторити матеріал параграфів 5-8

2. Виконати вправи 

https://learningapps.org/22472002

*******************************************************

31 травня 2022 р.

Історія України.  Асинхронний урок .

Тема: Література. Українська преса та видавництва. Український професійний театр. Родина Тобілевичів. Музика.

1. Опрацювати матеріал параграфа 34
2. Переглянути відеоурок 
3. Скласти запитання до параграфа.

******************************************************

27 травня 2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок 

Тема: «Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики.
Особливості української історії ХІХ ст. Внесок українського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст.

1. Опрацювати матеріал параграфа 24.
2. Переглянути відеопрезентацію.




*************************************************************************************************************

26 травня 2022 р.

Історія України.  Асинхронний урок .

Тема: Церковне життя. Емансипація жінки. Наукові товариства. Видатні вчені. Особливості розвитку культурного життя.

1. Ознайомитись з матеріалами презентації.
2. Скласти конспект.



*******************************************************

25 травня 2022 р.

Правознавство. Асинхронний урок .

Повторення. Основи теорії держави і права

1. Повторити матеріал параграфів 1-4

2. Виконати вправи


*******************************************************

20 травня 2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок 

Узагальнення за розділом РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)

Повторити матеріал параграфів 30-33 і виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3309465

******************************************************

19 травня 2022 р.

Історія України. Синхронний урок   (18.05) о 08.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців, зміни у світовідчутті людини. Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Боротьба за створення українського університету у Львові.

1. Опрацювати матеріал праграфа  33. 
2. Скласти кросворд за матеріалами параграфа. 
3. Переглянути відеоурок.






*******************************************************

18 травня 2022 р.

Правознавство. Синхронний урок . https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Якщо право - це професія»

Повторити матеріал параграфа 24 та конспектів і виконати тестування


******************************************************

17 травня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок  .

Узагальнення за розділом 6 "УКРАЇНА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ПЕРЕД ВИКЛИКАМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ"
1. Повторити матеріал парашрафів 25-31
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7171432

*******************************************************

13 травня 2022 р.

Всесвітня історія Асинхронний урок 

Тема: Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.


1.Опрацювати матеріал параграфів 31 п. 1-2

2. Переглянути відеоурок.

3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8270285



*******************************************************

12 травня 2022 р.

Історія України. Синхронний урок   (11.05) о 08.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Піднесення Українського національного руху на західно-українських землях.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 31. 
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6003120



*******************************************************

11 травня 2022 р.

Правознавство. Асинхронний урок .

Тема: Судовий процес.


1.Уважно перегляньте відеоурок.
2. Складіть конспект за йогоматеріаламию
3ю Фото конспекту вишліть мені у вайбер.




******************************************************

6 травня 2022 р.

Всесвітня історія Асинхронний урок 

Тема: Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво. 

1.Опрацювати матеріал параграфів 31 п. 3-6, 32

2. Дайте пмсьмові відповіді на запитання на с.184 в кінці параграфа.

3. Фото роботи вислати меі у вайбер.




*******************************************************

5 травня 2022 р.

Історія України. Синхронний урок   (04.05) о 08.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Соціально-економічний розивток  західно-українських земель у другій половині ХІХ ст.
1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 30. Скласти план паргафа.




*******************************************************

4 травня 2022 р.

Правознавство. Асинхронний урок .

Тема: Нова українська поліція

Переглянути відеоурок. Скласти конспект за матеріалом уроку.




******************************************************

3 травня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок .  

Тема: Аграрна реформа Петра Столипіна та її вплив на Україну. Український політичний і національно-культурний рух у 1907–1914 рр.

1. Переглнути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 28.
3. Виконати тестування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5607440




*******************************************************

29 квітня 2022 р.

Всесвітня історія Асинхронний урок 

Тема: Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.

1. Опрацювати параграф 30.
2. С. 175  запитання 1-4 дати письмові відповіді у зошиті. (Фотозвіт)

*******************************************************

28 квітня 2022 р.

Історія України. Синхронний урок .  ( 27.04) о 08.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Товариство українських поступовців. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні.

1. Переглнути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 28, скласти конспект.



******************************************************

27 квітня 2022 р.

Правознавство. Асинхронний урок .

Тема: Юристи в нашому житті


1.Переглянути відеоматеріал. Виписати назви юридичинх професій.
2. Опрацювати матеріал параграфа 24.
3. Виписати назви юридичинх професій та їхні функції.


*******************************************************

22 квітня 2022 р.

Всесвітня історія Асинхронний урок 

Узагальнення за розділом  МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)

Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7805169

******************************************************

21 квітня 2022 р.

Історія України. Синхронний урок  ( 20.04) о 08.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Наростання політичної напруженості. Події російської революції 1905–1907 рр. в Україні.

1. Переглнути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 27, скласти конспект.
3. Виконати тестування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4261001




*****************************************************

20 квітня 2022 р.

Правознавство. Асинхронний урок .

Тема: Професія «юрист»

1. Переглнути відео.
2. Опрацювати матеріал параграфа 24, скласти конспект.
3. Виконати тренувальну вправу https://learningapps.org/10700129



*******************************************************

19 квітня 2022 р.

Історія України. Синхронний урок (20.04)

Тема: Політизація та радикалізація українського національного руху. Створення і діяльність політичних партій, культурно-освітніх і військово-спортивних організацій.

1. Переглнути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 26.
3. с. 221, завд. 3, заповніть таблицю (фотозвіт)



*******************************************************

15 квітня 2022 р.

Всесвітня історія Асинхронний урок 

Тема: Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХІХ ст.

1. Опрацювати матеріал параграфа 29 п.4-5
2. Переглянути відеоурок.
3. Виписати у зошит дати та резудбтати основних конфліктів.


*****************************************************

14 квітня 2022 р.

Історія України. Синхронний урок  (13.04) https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема:  Особливості соціально-економічного розвитку. Індустріальна модернізація. Монополізація. Регіональна спеціалізація промисловості й сільського господарства. Кооперативний рух


1. Переглнути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 25.
3. Скласти короткий конспект.



*****************************************************

13 квітня 2022 р.

Правознавство. Асинхронний урок .

Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин»

Повторити матеріл параграфів 15-23. Виконати тестування.


*******************************************

8 квітня 2022 р.

Всесвітня історія Асинхронний урок 

Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.

1.Опрацювати параграф 29 п.1-3, скласти конспект. (Фтоконспекту мені в особисті)

2 .Переглянути відеоурок.

3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9017747





******************************************************

7 квітня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок

Тематичне оцінювання за розділом  
УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРО-УГОРЩИНИ в другій половині ХІХ ст.

Виконайте тестування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4218744

*******************************************************

6 квітня 2022 р. 

Правознавство Синхронний урок о 8.00

Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх

Проаналізуйте наведені ситуації на с. 167-168 підручника, визначте  наявність правопорушення, хто його скоїв і буде притягнутий до відповідальності  .



*******************************************************

5 квітня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок

Тема: Польський і єврейський рухи в Галичині.

 Практична робота:

1. Опрацювати матеріал за посиланням нижче.


2. Підготувати повідомлення про культурне життя поляків/євреїв/німців (на вибір ) на території України в ХІХ ст. 
повідомлення вислати у вайбер. 

*******************************************************

1 квітня 2022 р.

Всесвітня історія

Асинхронний урок 

Тематичне оцінювання. МОДЕРНІЗАЦІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА АМЕРИКИ в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. ПРОБУДЖЕННЯ АЗІЇ

 Повторити параграфи 16-27. Виконати тестування.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9972675


**********************************************************

31 березня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок

Тема: Утворення політичних партій. Русько-українська радикальна партія, Українська національно-демократична партія. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні.

1. Опрацювати параграф 23
2. Скласти конспект.
3. Переглянути відеоурок.



******************************************************

30 березня 2022 р.

Правознавство

Тема: Кримінальна відповідальність неповнолітніх.

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати параграф 21 п.2, параграф 22-23 п.4,5
3. Виконати тренувальну вправи https://learningapps.org/10774086 





****************************************************

25 березня 2022 р.

Всесвітня історія 

Тема: Спроби модернізації Османської імперії.

1.Опрацювати параграф 26, скласти конспект. (Фтоконспекту мені в особисті)
2.Переглянути відеоурок.



******************************************************

24 березня 2022 р.

Історія України

Тема: Розгортання руху народовців у 1880–1890-х роках у Галичині, Буковині й Закарпатті. Радикальний рух у Галичині. Іван Франко

1. Опрацювати парагоаф 22
2. Скдасти конспект.
3. Переглянути відеоурок.



***************************************************

23 березня 2022 р.

Правознавство

Тема: Адміністративна відповідальність неповнолітніх

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати параграф 21, п 1, параграф 22-23 п.1,2,3
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1954897




*******************************************************

22 березня 2022 р.

Історія України

Тема: Наукове товариство імені Шевченка. Народовська політика «нової ери». 

1. Опрацювати параграф 22 п.3, параграф 23 п.2. Скласти конспект. (фото)
2. Переглянути відеоурок




******************************************************

18 березня 2022 р.

Всесвітня історія 

Тема:«Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії.

1.Опрацювати параграфи 24,25, скласти конспект. (Фтоконспекту мені в особисті)
2.Переглянути відеоурок.

3.Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4464148



******************************************************

17 березня 2022 р.

Історія України

Тема: Русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли»). Товариство «Просвіта».


1. Опрацювати параграф 22 п.1,2
2. Переглянути відеоурок
3. Виконати тестування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3159391





******************************************************

16 березня 2022 р.

Правознавство

Тема: Практичне заняття. Працевлаштування неповнолітніх

1. Поторити параграф 20

2. На с.150-151 є  завданя до практичної роботи. Ознайомтеся з ситуаціями і напишіть у зошитахяк їх треба вирішити. Фото роботипришліть мені в особисті повідомлення. Або якщо комусь зручніше - можете написати у документі WORD і вислати мені на пошту sidlu888da@gmail.com




*******************************************************

25 лютого 2022 р.

Всесвітня історія  

Тема: Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.

Опрацювати параграф 23, скласти конспект.

Переглянути відеоурок.



11 лютого 2022 р.

Всесвітня історія  

Онлайн урок об 12.55 за посиланням https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
Тема: Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати параграф 21
3. С 133, завд.1-4 дати письмові відповіді




*******************************************************

10 лютого 2022 р.

Історія України

Узагальнення за темою . УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ в другій половині ХІХ ст.
Контрольну роботу написати на листочку і принести до школи.

Контрольна робота №4

І рівень

Виберіть правильну відповідь

1.Хто з імператорів запровадив реформи адміністративно-політичного управління 60-70-х рр.. ХІХ ст.?

А)Йосиф ІІ;  Б)Катерина ІІ;  В)Олександр ІІ;  Г)Марія Терезія.

2.Позначте, коли відбулося польське повстання:

А)1861-1862рр.;  Б)1862-1863рр.;   В)1863-1864рр.;   Г)1864-1865рр.

3.Перший український журнал, який видавався 1861-1862рр. у Петербурзі, мав назву:

А) «Громада»;  Б) «Основа»;  В) «Вечорниці»;   Г) «Зоря».

ІІ рівень

1.Дайте визначення поняттю.

Інтелігенція – це…

2.Упізнайте особу за описом.

Український історик,археолог, етнограф, належав до хлопоманів; співорганізатор Київської громади.

3.Встановіть послідовність подій, вказавши роки цих подій.

Ø Валуєвський циркуляр;

Ø Кримська війна;

Ø Скасування кріпацтва у Наддніпрянщині

ІІІ рівень

Охарактеризуйте причини прийняття та наслідки заборонного акту російської імперської влади (Валуєвського циркуляру) на динаміку розвитку українського руху.

 

ІV рівень

Модернізаційні процеси другої половини ХІХ ст. спричинили значні зміни у сільському господарстві на українських землях. Напишіть два листи від іноземних мандрівників, які подорожували українськими землями зі сходу на захід у першій та другій половині ХІХ ст.   Вкажіть на ті зміни у сільському господарстві, які повинні були б привернути їхню увагу. 


******************************************************

9 лютого 2022 р.

Правознавство

Тема: Державні органи з охорони прав дітей



1 Переглянути відеоурок
2. Опрацюйте матеріал за посиланням і законспектуйте у зошит https://drive.google.com/file/d/17Ui8Uvn4gb8ehrHVUwdAQgPHPGI-FM77/view?usp=sharing


*******************************************************

8 лютого 2022 р.

Історія України

Тема:  Братство тарасівців. Національне відродження кримських татар. Ісмаїл Гаспринський.

1. Перегляньте відео.
2. Опрацюйте матеріал параграфа 19, пункти 3,4







******************************************************

30 квітня 2021 р.

Всесвітня історія  

Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)

Тема: Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Наукові й технічні досягнення. Література та мистецтво

1.Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати праграф 31. Скласти кросворд за матеріалами параграфа, намалювати його у зошиті і написати запитання до нього.





29 квітня 2021 р.

Історія України

Тема:  Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя.


1. Переглянути відеоурок.

2. Опрацювати праграф 33. Скласти таблицю. Зразок на с.275.


28 квітня 2021 р.

Правознавство

Тема : Нова українська поліція

Переглянути відеоурок. Скласти конспект за матеріалом уроку.




17 лютого 2021 р.

Історія України

Тема: Русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли»). Товариство «Просвіта».

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати праграф 22.
3. Скласти запитання до параграфа.


Правознавство

1. Переглянути відеоурок
2. Повторити матеріал параграфа 18.




22 січня  2021 р.

Всесвітня історія

Тема: Франко-прусська війна та її наслідки. Третя Республіка у Франції. Жорж Клемансо.

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати парпграф 18
3.Скласти конспект параграфа.
 









20-21 січня  2021 р.

Історія України

Тема: Громадівський рух 1860-1890 рр. Київська громада.
            Хлопомани. Польське повстання.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати праграф 18.
3. Скласти запитання до параграфа у зошиті.  Фотозвіт відіслати мені у вайбер.



20 січня  2021 р.

Правознавство

Тема: Власність неповнолітніх.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 15, пункт 3.

3. Виконати онлайн тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2550949











15 січня  2021 р.

Всесвітня історія

Тема:Монополізація економіки. Зростання ролі держави в суспільному житті. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу. 

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати парграф 16. Виписати визначання понять: монополії, акціонерна компанія, концерн, каотель, синдикат, трест, акція, середній клас, громадянське суспільство.
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1292774




14 січня  2021 р.

Історія України

Тема: Модернізація промисловос та сільського господарства

1. Переглянути відеоуроки.
2. Опрацювати параграфи 16-17.
3. Виконати тестування. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6678217






13 січня  2021 р.

Правознавство

Тема: Неповнолітні як учасники цивільних правовідносин.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 15, пункти 1, 2.






11 грудня 2020 р.

Всесвітрня історія 

Тема: Об'єднання Італії
Опрацювати параграф 12 . Скласти конспект.

10 грудня 2020 р.

Історія України

Узагальнення  з теми: ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА УКРАЇНИ кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.

Повторити параграфи 11-14

Виконати тестування 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6436312



9 грудня 2020 р.

Історія України

Тема: Музика, театр, образотворче мистецтво, архітектура

Опрацювати параграф 11, пункт 4, параграф 13

Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7584315


Правознавство

Тема: Конституційні права, свободи  й обов’язки людини та громадянина

Опрацювати параграф 11. Виписати визначення та схеми  у зошит.

С. 89 завдаання 10 високого рівня. Виконати за бажанням.

4 грудня 2020 р.

Всесвітрня історія 

Тема: Об’єднання Німеччини . 
Опрацювати параграф 11.
Переглянути навчальне відео



Письмово дати відповіді на запитання у зошиті

1.  Які були основні передумови війни Пруссії з Францією?
2.  Коли й за яких обставин було проголошено створення Німецької імперії?
3.  Схарактеризуйте становище німецьких земель у першій половині ХІХ ст.
4.  Чим було зумовлене загострення суперництва між Пруссією та Австрією в 1849–1850 рр.?
5.  Які соціальні верстви населення німецьких держав були найбільше зацікавлені в об’єднанні Німеччини?
6.  Поясніть значення термінів і понять: консервативна політика, конституція, конституційна монархія


3 грудня 2020 р.

Історія України

Тема: Розвиток української літератури. Становлення сучасної української літературної мови. 

Опрацювати параграф 12. Завдання 3, 4 на с .105 виконати письмово у зошиті.

Виконану роботу сфотографувати і вислати у вайбер в особисті повідомлення.

Відеоурок домоможе зрозуміти тему




2 грудня 2020 р.

Правознавство

Тема:
Людина, особа, громадянин. Права і свободи людини. Громадянство України.

Опрацювати параграф 10. Скласти конспект.

Переглянути навчальне відео





27 листопада 2020 р.

Всесвітрня історія 

Тема: «Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі. 

Опрацювати параграф 10. Презентація до уроку доступна за посиланням Революції у Європі.

Скласти кросворд і запитання до нього  за матеріалами параграфа. Фото виконаного завдання висилаєте мені у Viber.

26 листопада 2020 р.

Історія України

Тема: Умови розвитку культури. Освіта. Львівський університет. Відкриття університетів у Харкові та Києві. Поступ науки. Видатні вчені. Культурно-освітні товариства.

Опрацювати матеріал паграграфа 11, пункти 1,2,3

На основі матеріалу підручника, а також  джерел  інтернету заповнити подані нижче таблиці.

Навчальні заклади України

Назва закладу

Рік заснування, місто

Факультети або відділення, перший ректор

 

 

 

 

Українські вчені

Прізвище, ім’я

Наука, у якій працював

Досягнення

 

 

 


25 листопада 2020 р.

Історія України

Узагальнення за розділом 2 УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.


Повторити матеріали параграфів 8-10
Виконати тестування за посиланням. 
Увага! На виконання тесту лише одна спроба!!!

Правознавство

Тема: Конституція — Основний закон держави. Структура конституції України. Повноваження конституційного суду України.
Переглянути презентацію

Опрацювати  матеріал параграфа 9. Визначення записати у зошит


25-29 травня 2020 р.

Історія України

Тема: 1Українська романтична і реалістична школа живопису. Модерн у малярстві. Стилізація й модерн в архітектурі.

2. Повсякденне життя. Зміни в міській та сільській забудові. Опіка над здоров’ям і медичні служби. Дозвілля, розваги й задоволення культурних запитів.

Опрацювати праграфи 35, 33 п.3




Всесвітрня історія 

Тема: «Довге» ХІХ століття: основні ідеї, здобутки, виклики.

Особливості української історії ХІХ ст. Внесок українського суспільства в загальноєвропейську культурну спадщину ХІХ ст.

Опрацювати параграф 34.


18-22 травня 2020 р.

Історія України

Тема: Література. Українська преса та видавництва. Український професійний театр. Родина Тобілевичів. Музика. 

Опрацювати праграф 34.

Підсумкова контрольна робота  з історії України https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2721172


Всесвітрня історія 

Тема:Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільства. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація.

Опрацювати параграф   33

Підсумкова контрольна робота  з всесвітньої  історії   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1886512


12-15 травня 2020 р.

Історія України


Онлайн урок 13.05.2020 р. о 12.30

Тема: Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя

Опрацювати праграф 33. Скласти таблицю. Зразок на с.275.


Всесвітрня історія 

Тема: Масове виробництво. Зародження масвої культури

ОПРАЦЮЙТЕ ТЕКСТ ПАРАГРАФА ТА ПІДГОТУЙТЕ ВІДПОВІДІ
НА ЗАПИТАННЯ

Правознавство 

Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Якщо право - це професія»




04-05 травня 2020 р.

Історія України


Онлайн урок 06.05.2020 р. о 12.30

Тема: Піднесення українського національного руху

Опрацювати праграф 31. Скласти тези. 

Виконати вправи https://learningapps.org/3796844


Всесвітрня історія 

Розділ 5. РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ І ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)

Тема: Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Наукові й технічні досягнення. Література та мистецтво

Опрацювати праграф 31. Скласти кросворд за матеріалами параграфа. 


Правознавство 

Тема: Світ  юридичних професій.

Опрацювати параграф 24. 





27-30 квітня

Онлайн консультація відбудеться 28.04.2020 о 12.30 за посиланням

Історія України

 Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії на початку 20 ст.

Тема:  Економічне та суспільно-політичне життя  .

Опрацювати параграф 30. 



Всесвітрня історія 

Виконати тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=187703


20-24 квітня

Онлайн консультація відбудеться 22.04.2020 о 12.30 за посиланням

Історія України

Узагальнення з теми УКРАЇНА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ПЕРЕД ВИКЛИКАМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ 

Виконати тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=76989

Тест виконати до 27 квітня.

Всесвітрня історія 

Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 29, п. 4,5,6. Скласти порівняльну таблицю "Україна в геополітичних планах країн Європи"


Правознавство 

Тема: Професія "Юрист"




Історія України


15-16 квітня 2020 р.

Тема: Український політичний і національно-культурний рух у 1907–1914 рр.

Онлайн консультація відбудеться 15.04.2020 о 12.30 за посиланням
Історія . Правознавство

Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 28, п.4



Всесвітня історія


17 квітня 2020 р.

Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст. Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. 

Онлайн консультація відбудеться 17.04.2020 о 12.30 за посиланням

Історія. Правознавство

Домашнє завдання:
Опрацювати параграф 29 п.1,2,3. 


Правознавство

15 квітня 2020 р

Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин»

Виконати тестування за посиланням Контрольна робота
Виконати до 18 квітня!!!


01.04.2020. Правознавство
Практична робота
Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх

Роботу виконати у робочих зошитах, вкажіть дату.


Завдання 1. Запишіть "заховані слова" (3 бали)



б
п
р
а
в
о
п
о
р
у
е
з
д
і
я
е
р
а
е
ш
р
о
с
т
л
ш
я
н
н
а
п
з
к
у
ь
т
т
ь
о
д
о
л
о
п
н
і
с
ш
к
к
ч
и
н
а
к
с
і
ф
н
о
п
я
і
ц
ш
т
р
а
ф
я
о
п
е
р
е
д
ж
е
н
н

Завдання 2. «Правова арифметика» (3 бали)


a + b – c + d = e + f + g


a – № статті «Кодексу України про адміністративні правопорушення», що містить види адміністративних стягнень 

b – максимальний термін адміністративного арешту 
c – вік, з якого настає адміністративна відповідальність 
d – максимальний термін перебування неповнолітнього у спеціальному навчально-виховному закладі 
e – максимальний термін арешту з перебуванням на гауптвахті 
f – найменший строк позбавлення волі 
g – максимальний термін позбавлення волі 

Завдання 3. (6 балів)


·        Проаналізуйте ситуацію

1)    Який учинено злочин? Відповідь обґрунтуйте.
2)   Назвіть об’єкт цього злочину.
3)    Визначте предмет учиненого злочину.
4)    Схарактеризуйте об’єктивну сторону цього злочину.
5)    Чи є вчинений злочин закінченим? Відповідь обґрунтуйте.
6)    Схарактеризуйте суб’єктивну сторону вчиненого злочину.
7)    Назвіть ознаку суб’єкта цього злочину.


17-річний одинадцятикласник П. вирішив викрасти автомобіль. Обравши автомобіль для викрадення, він з’ясував розпорядок дня його власника. Його одноліток Т., який працює на заводі слюсарем, на прохання П. зробив спеціальну відмикачку. П., не маючи достатнього досвіду водія, умовив свого приятеля (водія таксі) відігнати машину на дачу своїх батьків. Операція пройшла успішно, але невдовзі поліція затримала всю групу.

Немає коментарів:

Дописати коментар