6 червня 2022р.
Вступ до історії. Асинхронний урок .
Узагальнення за розділом "Усе має минуле"
1.Повторити параграфи 25-29
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2093265
*******************************************************
30 травня 2022р.
Вступ до історії. Асинхронний урок .
Тема: Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час.
1. Прочитати параграф 28, п.3
2. Запишіть факти або терміни, що стосуються розвитку медицини і спорту.
3. Перегляньте відеоурок.
*******************************************************
23 травня 2022р.
Вступ до історії. Асинхронний урок .
Тема: Наука та
освіта. Школи й університети на українських теренах.
1. Прочитати параграф 28. п.1,2.
2. Виписати у зошити назви українських університетів та дати їх заснування.
3. Перегляньте відео.
*******************************************************
16 травня 2022р.
Вступ до історії. Синхронний урок о 8.55 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
Тема: Місто та
село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому
і тепер.
1.Прочитати параграф 26.
2. В кінці параграфа є домашнє завдання позначене зеленим будиночком с. 178-179. Письмово у зошиті виконати перше завдання: На основі текстів та ілюстрацій складіть перелік речей, що належали до традиційного українського жіночого та чоловічого костюмів.
3. Фото роботи надсилайте у вайбер.
4. Перегляньте відеоурок.
1.Прочитати параграф 26.
2. В кінці параграфа є домашнє завдання позначене зеленим будиночком с. 178-179. Письмово у зошиті виконати перше завдання: На основі текстів та ілюстрацій складіть перелік речей, що належали до традиційного українського жіночого та чоловічого костюмів.
3. Фото роботи надсилайте у вайбер.
*******************************************************
9 травня 2022р.
Вступ до історії. Асинхронний урок
Тема: Праця і
господарство: колись і сьогодні. Від натурального до ринкового господарства.
Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки.
1. Перегляньте уважно навчальне відео.
2. Прочитайте параграф 25
3. Виконайте тренувальну вправу https://learningapps.org/19647692
******************************************************
2 травня 2022р.
Вступ до історії. Синхронний урок о 8.55 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
Узагальнення за розділом "Дослідники історії"
1. Повторити матеріал пвраграфів 21-24
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6321167
*******************************************************
25 квітня 2022р.
Вступ до історії. Асинхронний урок.
Практична робота: Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева.
Прочитати інформацію на С.85-87підручника.
За зразками на С.86 намалювати родове дерево, вказуючи роки народження ваших рідних. Скласти розповідь про членів своєї родини ( де жили, працювали, найважливіші події їх життя)
Родове дерево малювати на окремому аркуші А4. Наступний урок 02.05 буде снхронний. Кожен результати своєї роботи буде резентувати класу
*******************************************************
18 квітня 2022р.
Вступ до історії. Синхронний урок о 8.55 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
Тема: ХУДОЖНІ ТВОРИ ПРО МИНУЛЕ УКРАЇНИ
Опрацювати параграф 24
Підготуйте повідомлення про один з літературних творів на історичну тему.
******************************************************
11 квітня 2022р.
Вступ до історії.
Тема: Історичні праці про Україну та їхні автори: козацькі літописи(Літопис Самійла Величка)
Опрацювати параграф 22. Виписати назви літописів і їх авторів .(якщо відомі) Про інші літописи дізнатись з відеоурокуВиконайте завдання у зошиті. Фото виконаного завдання мені у вайбер. Виберіть речення, у яких ідеться про гетьмана Богдана Хмельницького, а вяких - про Івана Мазепу1) У 1648 р. очолив Національно-визвольну війну.2) Гетьманував наприкінці 17 - на початку 18 ст.3) Для визволення України з-під влади московського царя уклав спілку зі шведським королем.4) Зажив слави будівничого української культури, на розвиток якої давав кошти з державної скарбниці та свої власні.5) Його діяльність протягом першого року Національно-визвольної війни сприяла утворенню української козацької держави.6) Був першим керівником козацької держави Війська Запорізького - гетьманом, маючи найвищу владу в ній.
Переглянути відеоурок
*******************************************************
Виберіть речення, у яких ідеться про гетьмана Богдана Хмельницького, а в
яких - про Івана Мазепу
1) У 1648 р. очолив Національно-визвольну війну.
2) Гетьманував наприкінці 17 - на початку 18 ст.
3) Для визволення України з-під влади московського царя уклав спілку зі
шведським королем.
4) Зажив слави будівничого української культури, на розвиток якої давав кошти
з державної скарбниці та свої власні.
5) Його діяльність протягом першого року Національно-визвольної війни спри
яла утворенню української козацької держави.
6) Був першим керівником козацької держави Війська Запорізького - гетьманом,
маючи найвищу владу в ній.
Переглянути відеоурок
*******************************************************
4 квітня 2022р.
Вступ до історії.
Тема: Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.
1. Перегляньте уважно навчальне відео.
2. Прочитайте параграф 21
3. Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3723820
****************************************************
28 березня 2022 р.
Вступ до історії
Узагальнення за темою Історія України в пам’ятках
Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2300248
*****************************************************************************
21 березня 2022 р.
Вступ до історіїПрактична робота: Розповідь про пам’ятник, установлений у рідному
краї Напишіть у зошиті коротку розповідь, про пам'ятник, який є у нашому селі. Якій події він присвячений, де він знаходиться. Які події відбуваються біля пам'ятника, чому вони присвячені.
Роботу фотографуєте, і висилаєте мені у приватні повідомлення.
*******************************************************
14 березня 2022 р.
Вступ до історії
Тема: Україна незалежна.
1. Діти, перегляньте відеоурок і виконуйте всі завдання.
2. Прочитайте параграф 18. Випишіть у зошит основні дати з параграфа.
3. Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1641211
Тест маєте виконати до кінця дня.
*******************************************************
7 лютого 2022 р.
Вступ до історії
Тема: Буремні роки, або Українська революція 1917-1921 рр.
Перегляньте відеоурок
Уважно прочитайте параграф 15
Випишіть визначення і дати основних подій революцї у зошит.
30 грудня 2021 р.
Вступ до історіїПовторення теми "Історичні джерела"
Виконати тестування
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5727338
29 квітня 2021 р.
Вступ до історії
Тема: Праця ігосподарство: колись і сьогодні.
1.Переглянути відеоурок.
2. Параграф 25 читити і переказувати
28 січня 2021 р.
Вступ до історії
Тема: Буремні
роки, або Українська революція 1917-1921 рр.Параграф 15, читати, переказувати.
21січня 2021 р.
Вступ до історіїОнлайн урок о 11.20 у SkypeТема:Як
українське козацтво прославилось у битвах і походах
1. Переглянути відеоурок
2. Виконайте письмово завдання:
А. Накресліть лінію часу позначте вказані дати і розв’яжіть хронологічну задачу
Будівництво ханського палацу в Бахчисараї розпочалося в 1532 р. Скільки років
цій унікальній пам’ятці історії кримськотатарського народу?
Б. Виберіть речення, у яких ідеться про Богдана Хмельницького, та складіть
розповідь про нього.
1) Підняв повстання на турецькій галері, оспіване в народній думі.
2) У 1648 р.очолив Національно-визвольну війну.
3) Спорудив на Дніпрі фортецю - першуЗапорізьку Січ.
4) Його діяльність протягом першого року війни сприялаутворенню Української козацької держави.
5) Був керівником козацької держави - гетьманом, маючи найвищу владу в ній.
6) Будував Кодацьку фортецю,був автором книжки «Опис України».
14 січня 2021 р.
Вступ до історіїОнлайн урок о 11.20 у SkypeТема: Пам’ятки
історії як джерело історико-культурної інформації. Чим уславилися князі
Київської Русі та Галицько-Волинськоїї держави.
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати параграф 13
3. с. 97, завд.2 - виконати письмово у зошиті. Завдання 4 - накреслити і заповнити таблицю у зошиті. Сфотографувати і надіслати мені у вайбер.
10 грудня 2020 р.
Вступ до історії
Тема: Критичне ставлення до джерельних відомостей.
Параграф 11, уважно читати і виконувати всі завдання, які задано по тексту параграфа.
Виконати тетування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9371648
3 грудня 2020 р.
Тема: Усні джерела історії.
Уважно прчитати параграф 10.
Переглянути відеоурок .
26 листопада 2020 р.
Тема: Чому писемні джерела важливі для вивчення історії. Архіви.
Уважно прочитати параграф 9.
Вміти дати відповіді на питання на с. 72 у розділі "Оцініть себе"
записати у зошиті визначення. що таке ПИСЬМОВІ, а також приклади письмових історичних джерел. Знайти у підручнику що таке АРХІВ і записати у зошит.
28 травня 2020 р.
Узагальнення до курсу.
Цього року ви коротко ознайомилися з найважливішими подіями в історії України. Тому пропоную вам ще раз пригадати все вивчене. Для цього перейдіть за посиланням нижче й перегляньте відеоролик.
21 травня 2020 р. Вступ до історії
Підсумкова контрольна робота. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7817637
14 травня 2020 р. Вступ до історії
Тема: Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час.
Прочитати параграф 28, п.3
Запишіть факти або терміни, що стосуються розвитку медицини і спорту.
7 травня 2020 р. Вступ до історії
Тема: Наука та освіта. Школи й університети на
українських теренах.
Прочитати параграф 28. п.1,2.
Виписати у зошити назви українських університетів та дати їх заснування.
Перегляньте відео.
30 квітня 2020 р. Вступ до історії
Тема: Художні твори про минуле України
Опрацювати параграф 24
Підготуйте повідомлення про один з літературних творів на історичну тему.
23 квітня 2020 р. Вступ до історії
Тема: Історичні праці про Україну та їхні автори (Частина 2)
Опрацювати параграф 23. Виписати назви літописів і їх авторів (якщо відомі)
Завдання 1, стор. 157 - розв'язати задачу і записати у зошиті.
16 квітня 2020 р. Вступ до історії
Тема: Історичні
праці про Україну та їхні автори (Частина 1)
Опрацювати параграф 22. Виписати назви літописів і їх авторів (якщо відомі)
Завдання 4, стор. 149 - розв'язати задачу і записати у зошиті.
Онлайн-консультація 16 квітня 2020 р. о 11.20 за посиланням https://join.skype.com/fsypO1JcOfcE
Немає коментарів:
Дописати коментар