8 клас

8 червня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Підсумковий урок




*******************************************************

7 червня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок.

Тема: Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст. . Держава Великих Моголів. Бабур, Акбар. Перське царство Сефевидів. Аббас І. Культура Індії та Персії.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 35. 
3. Скласти запитання до параграфа. 





****************************************************

1 червня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Повторення

Становлення Українського козацтва
1. Переглянути відеофільм.
2. Виконати тренувальні вправи.https://learningapps.org/8205842
                                                        https://learningapps.org/6325293



*******************************************************

31 травня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок.

Тема: Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст. Маньчжурське завоювання. Династія Цин. Культура Китаю. Японія. Сьогунат Токугави. Політика самоізоляції. Культура Японії.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 34. 
3. Скласти запитання до параграфа. 




*******************************************************

25 травня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

 Тема: Внесок України у формування європейської цивілізації.Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України ХVІ–ХVІІІ ст.

1.Опрацювати матеріал параграфа 51-52
2. Скласти конспект




******************************************************

24 травня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Епоха Просвітництва»
Повторити матеріал параграфів   26-31 і виконати тестування.   

*******************************************************

18 травня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі в 20–90-х роках ХVІІІ ст.


1. Повторити параграфи 42-48
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4270801

*******************************************************

17 травня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок.

Практична робота. Європейські держави та США
в епоху Просвітництва.

1.Опрацювати матеріал параграфа 32.
2. Накресліть таблицю за зразком на с. 180 і заповніть її використовуючи матераіли підручника (параграфи 26-31) а також інформацію інтернетресурсів.
3. Фото заповненої таблиці вишліть мені у вайбер.

*****************************************************

11 травня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Тема: Архітектура. Образотворче мистецтво. Музика.

1. Опрацювати матеріал параграфа 48.
2. Переглянути відеопрезентацію.
3. Виконайте тренувальну вправу https://learningapps.org/watch?v=p9znupqw321



*******************************************************

10 травня  2022 р.

Всесвітня історія.  Синхронний урок. https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США

1. Опрацювати матеріал параграфа 31.
2. Переглянути відеоуроки
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1269460








*******************************************************

4 травня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Практична робота "Суспільно-політичне життя на українських землях у XVIII ст."

1. Оправцювати матеріал параграфа 49.
2. Виконати завдання у1,2,3,4 у зошиті.
3. Фото роботи надіслати мені у вайбер.

******************************************************

3 травня  2022 р.

Всесвітня історія. Синхронний урок о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Міжнародні відносини XVIII ст. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 30. Виписати дати основних подій.
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2678300



*******************************************************

27 квітня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Тема: Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода
1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати матеріал параграфа 48
3. Виконати тетування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8153301



*******************************************************

26 квітня  2022 р.

Всесвітня історія. Синхронний урок о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Освічений абсолютизм

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати матеріал параграфів 28-29
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2102359




*****************************************************

20 квітня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Тема: Поділи Речі Посполитої: зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських земель.

1. Переглянути відеопрезентацію.
2. Опрацювати параграфи 46-47. Виписати дати основних подій.
3. Виконати тренувальну вправу https://learningapps.org/watch?v=pf7xpc6e521 (скринщот виконаної вправи міні в повідомлення)



******************************************************

19 квітня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок.

Тема: Просвітництво і промислова революція. Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграфи 26
3. Виписати  визначення.



*******************************************************

13 квітня  2022 р.

Історія України. (Синхронний урок12 квітня о 8.00) 

https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина. Буковина, Східна Галичина, Закарпаття. Рух опришків.

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати матеріал параграфа 45
3. Виписати дати основних повстань.



*****************************************************

12 квітня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок.

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІ — першій половині ХVІІІ ст.»

Повторити матеріал параграфів 20-25 і виконати тестування



****************************************************

6 квітня  2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Тема: Підкорення Кримського ханства. Колонізація Півдня України.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 44 , пункт 4.





*******************************************************

5 квітня  2022 р.

Всесвітня історія. Асинхронний урок.

Тема: Внутрішня та зовнішня політика Петра І.

1. Перегляньте відеоурок.
2. Опрацюйте матеріал за посиланням і законспектуйте його  https://drive.google.com/file/d/1ZFIcbyHKf8OX-Tau4LheE_y60b1633zg/view?usp=sharing

Фото конспекту мені у вайбер. 



*******************************************************

30 березня 2022 р.

Історія України

Тема: Кирило Розумовський. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 44 , пункти 1,2,3
3. Виписати особливості внутрішньої і зовнішньої політики Кирила Розумовського.
4. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8865640




*******************************************************

29 березня 2022 р.

Всесвітня історія

Тема: Московське царство.. Правління династії Романових

1. Опрацювати параграф 22.
2. Складіть розгорнутий план параграфа.
3. Перегляньте відеоуроки.






*******************************************************

23 березня 2022 р.

Історія України

Тема: Данило Апостол. Нова Січ.

1 .Опрацювати параграф 43
2. Випишіть основні дати, виконати завдання 1,2 (Знаю і систематизую нову інформацію)
4. Переглянути відеоурок 



*******************************************************

22 березня 2022 р.

Всесвітня історія

Тема: Кримське ханство


1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 21. Виписати дати основних подій та визначення.
3. Виконати тренувальну вправу https://cutt.ly/Djo6nji (скриншот виконаної вправи вислати мені у приватні повідомлення)




*******************************************************

16 березня 2022 р.

Історія України

Тема: Імперський наступ на автономію Гетьманщини.

1 .Опрацювати параграф 42
2. Випишіть основні дати
4. Переглянути відеоурок 

5. Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1997372







**********************************************************************************

15 березня 2022 р.

Всесвітня історія

Тема: Османська імперія.
1.Опрацювати параграф 20
2. Випишіть основні дати.
3. Складіть запитання до кросворду на с. 114. Роботу фотографуєте і висилаєте мені
 в особисті повідомлення
4. Переглянути відеоурок




*******************************************************

9 лютого 2022 р.

Історія України

Тема: Церковне життя. Освіта. Архітектура. Образотворче мистецтво


1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 39.
3. Заповнити таблицю за матеріалом параграфа. Зпразок таблиці с.170
4. Виконати тренувальну вправу. Зробити скриншот правильно виконаної впави. https://learningapps.org/watch?v=pu2sifavt21

******************************************************

8 лютого 2022 р.

Всесвітня історія

Тема : Річ Посполита " Шляхетська демократія"


1 Переглянути відеоурок
2. Опрацювати параграф 16: виписати визначення у зошит і вивчити. С. 93 запитання 1-5 вміти дати усну відповідь.

*******************************************************

28 квітня 2021 р.

Історія України

Тема: Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати параграф 35.
3. Скласти історичні портрети діячв культури Григорія Сковороди, Паїсія Величковського та інш. на власний вибір.

Щоб створити історичний портрет, користуйтесь пам"яткою, проте врахуйте, що пам"ятка - не шаблон, а лише основа для Вашої індивідуальної творчості

 

1.Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?

•Де і коли він народився?

•Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?

2. Особисті якості й риси характеру.

•Як особисті якості впливали на його діяльність?

•Які з його особистих якостей Вам подобаються, а які ні?

3. Діяльність історичного діяча.

•Схарактеризуйте основні справи його життя.

•Які успіхи й невдачі були в його справах?

•Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?

•Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?

•Якими були наслідки його діяльності а)для сучасників  б) для нащадків

•За що людство пам‘ятає цю людину?

4. Яке Ваше особисте ставлення до історичного діяча? Обґрунтуйте свою позицію





5 квітня 2021 р.

Всесвітня історія

Тема: Просвітництво і промислова революція.

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати параграф 22. (Так вже задавала, але прочитайте ще раз!)
3. Виконайте тестування відкривши посилання join.naurok.ua. Код 9253524

або за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9253524


15 березня  2021 р.

Всесвітня історія

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІ — першій половині ХVІІІ ст.»

Виконати тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5102649





17 лютого 2021 р.

Історія України

1. Переглянути навчальне відео.

2. Повторити параграфи 25, 26, 28

3. Виконайте онлайн тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8869700
 





20 січня  2021 р.

Історія України

Тема: Іван Самойлович. Чигиринські походи. Бахчисарайський мир. «Вічний мир». Правобережне козацтво в останній чверті ХVІІ ст.

Опрацювати прагараф 25. Виписати дати основних подій.


20 січня  2021 р.

Історія України

Тема: Початок Руїни. Юрій Хмельницький. Розкол Гетьманської держави. Павло Тетеря та Іван Брюховецький. Андрусівське перемир’я. 

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати прагараф 23. Виписати дати основних подій.
3. Скласти запитання до параграфа. 
Фотозвіт виконаної роботи  вислати на вайбер.






18 січня  2021 р.

Всесвітня історія

Тема: Володіння Габсбургів. Карл V. Іспанія в ХVІ ст.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 15.
3. У зошиті письмово дати відповіді на запитання 1,2,3,4,6 на с 138. Фотозвіт роботи відправити мені у вайбер.





14 січня  2021 р.

Історія України

Тема: Україна в роки  правління гетьмана Івана Виговського.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати прагараф 22. Виписати дати основних подій.
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6567111




13 січня  2021 р.

Історія України

Тема: Українсько-московський договір 1654 р. Воєнно-політичні дії 1654-1655 рр. (повторення)

1. Переглянути відеоуроки.
2. Користуючись матеріалами параграфа 21та відеоматеріалами, складіть кросворд і питання до нього у зошиті. Роботу сфотографуйте і пришліть мені у Вайбер.





Реєструйтесь на платформі Всеукраїнської школи онлайн. https://lms.e-school.net.ua/


11 січня  2021 р.

Всесвітня історія

Тема: Англія у XVI ст. Єлизавета І.
           Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження парламентаризму.


1. Переглянути відеоуроки.
2. Опрацювати параграфи 13,14. Записати у зошит дати основних подій та визначення.
3. Виконати тестування. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4383757









14 грудня  2020 р.

Всесвітня історія

Тема: Завершення формування абсолютної монархії у Франції. Кардинал Арман-Жан дю Плессі деРішельє. Абсолютизм за Луї XIV. 

Опрацювати параграф 12. Дати письмові відповіді на запитання  1,2,3,6 на  с. 112. 



9 грудня  2020 р.

Історія України

Тема: Події 1648–1649 рр. Зборівський договір.

Опрацювати праграфи 18,19

Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4373447


7 грудня  2020 р.

Всесвітня історія

Тема: Становлення абсолютної монархії у Франції. 

Опрацювати параграф 11
 
Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2802258


3 грудня  2020 р.

Історія України

Тема: Передумови Національно-визвольної війни. Богдан Хмельницький. Козацько-кримський союз. 

 Опрацювати праграф 17. С. 120, завдання 4 дати письмову відповідь на питання у зошиті. Фотозвіт присилаєте мені у вайбер.

Краще зрозуміти матеріал допоможе відеоурок


2 грудня  2020 р.

Історія України

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Становлення козацтва (XVI – перша половина XVII ст.)»

Виконати тестування.

Завдання виконувати лише один раз!


30 листопада  2020 р.

Всесвітня історія

Контрольна робота «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі»






25 листопада  2020 р.

Історія України

Тема: Козацько-селянські повстання 20–30-х років ХVІІ ст. «Ординація Війська Запорозького».
Перегляньте відеоурок. Опрацюйте параграф 15.  Заповніть таблицю за матеріалом підручника. (У зошиті)

Назва повстання

Дата

Ватажок

Результати повстання

1.

 

2.

 

3.

 

 

 

 






25-29  травня  2020 рр.

На завершення курсів історії пропоную переглянути  відео в яких коротко показано життя України та Європи в Нові часи. Хто не виконав контрольних робіт - маєте час до кінця тижня.


Історія України

Здобутки українського суспільства. Особливості суспільного життя України ХVІ–ХVІІІ ст.



Всесвітня історія

Ранній Новий час в історії людства



18-22  травня  2020 рр.

Історія України

Тема: Образотворче мистецтво. Музика. Козацькі літописи.

Опрацювати параграфи 36, 37


Підсумковий тест з історії України  за ІІ семестр https://www.youtube.com/watch?v=G7LMbZ9a22A



Всесвітня історія

Тема: Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст.

Опрацювати параграф 28. Скласти запитання до параграфа. 
Додатково можете прослухати параграф з альтернативного підручника.


Контрольна робота з теми "Східний світ"




12-15  травня  2020 рр.

Історія України

Тема:Освіта і наука. Києво-Могилянська академія. Григорій Сковорода

Опрацювати параграф 35.
Скласти історичні портретидіячві культури Григорію Сковороді, Паїсію Величковському та інш. на власний вибір.




Всесвітня історія

Тема: Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст.  Держава Великих Моголів. Бабур, Акбар. Перське царство Сефевидів. Аббас І. Культура Індії та Персії.

Опрацювати парграф 27.





04-08  травня  2020 рр.

Історія України

Тема: Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина. Буковина, Східна Галичина, Закарпаття. Рух опришків. Поділи Речі Посполитої. 

Опрацювати параграф 34.
 Виписати дати такх подій: закріпачення селян Лівобережної та Слобідської України, Коліївщину, рух опришків, відновлення діяльності Львівського університету.

Всесвітня історія

Практичне заняття : проаналізувати повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст.

На основі матеріалу параграфа 26, а також користуючись матеріалами мережі інтернет, опишіть один день з життя європейця у 18 ст. Наприклад: віденський лікар, берлінський підприємець, паризький офіціант тощо. Опишіть їхній одяг, їжу, заняття.

Роботи висилайте на поштову скриньку :sidlu888da@gmail.com, або в групу у скайпі

Виконайте тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=712776

27 -30 квітня 2020

Історія України

Онлайн консультація 30.04 о 11.55 

Тема:  Підкорення Кримського ханства. Колонізація Півдня України. 

1. Опрацювати параграф 33. Виписати основні дати. 
2. Завдання на вибір:
 а) Підготувати реферат про життя і діяльність Петра Калнишевського. Реферат висилати на пошту sidlu888da@gmail.com у форматі Word. 

АБО

б) Скласти кросворд за матеріалами параграфа. Кросворди можна висилати в особисту пошту вайбер, або у групу "8 клас.Історія" в скайпі .




Всесвітня історія

Тема: Утворення США. 

Опрацювати  параграф 25. Виписати основні дати.


20-24  квітня 2020 р.

Історія України

Тема: Кирило Розумовський.Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні.

Онлайн консультація 23.04 о 11.55 за посиланням https://join.skype.com/i87LubAfpM7Q

Домашнє завдання
Опрацювати параграф  32, виписати дати основних подій.

Вправа на закріплення матеріалу Ліквідація гетьманства в Україні



Всесвітня історія

Тема: Міжнародні відносини 18 ст.


Домашнє завдання


Повторити параграф 24. Слкасти запитання до параграфа.

15 -16 квітня 2020 р. Історія України

Тема:  Гетьманщина в 20-40 рр ХVІІІ ст. Імперський наступ на автономію Гетьманщини. Павло Полуботок. 

Онлайн консультація 16.04 о 11.55 за посиланням  -  Історія

Домашнє завдання
Опрацювати параграф  31, виписати дати основних подій.
Краще запам'ятати матеріал допоможуть  вправи https://learningapps.org/8973361
https://learningapps.org/8973534

Більше про Павла Полуботка дізнаєтесь з відео

13.04.2020 р.  Всесвітня історія

Тема: Міжнародні відносини XVIII ст.

Онлайн-урок 13.04 за розкладом


Домашнє завдання

Опрацювати параграф 24, Завд. 1 письмово.



Немає коментарів:

Дописати коментар