7 червня 2022 р.
Всесвітня історія. Асинхронний урок.
********************************************************
2 червня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок.
Тема: Внесок Русі-України у формування європейської цивілізації.
*******************************************************
31 травня 2022 р.
Всесвітня історія. Асинхронний урок.
*******************************************************
26 травня 2022 р.
Історія України. Асинхронний урок.
*******************************************************
24 травня 2022 р.
Всесвітня історія. Синхронний урок. 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
*******************************************************
19 травня 2022 р.
Історія України. Синхронний урок..https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
Узагальнення за розділом :РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО
*******************************************************
17 травня 2022 р.
Всесвітня історія. Синхронний урок. https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
Тема: Узагальнення за розділом КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В X
– XV СТ.1. Повторити параграфи 28-32.2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6021455
*******************************************************
12 травня 2022 р.
План - не шаблон, а лише основа для Вашої індивідуальної творчості
1.Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?
•Де і коли він народився?
•Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?
2. Особисті якості й риси характеру.
•Як особисті якості впливали на його діяльність?
•Які з його особистих якостей Вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
•Схарактеризуйте основні справи його життя.
•Які успіхи й невдачі були в його справах?
•Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?
•Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?
•Якими були наслідки його діяльності а)для сучасників б) для нащадків
•За що людство пам‘ятає цю людину?
4. Яке Ваше особисте ставлення до історичного діяча? Обґрунтуйте свою позицію
*******************************************************
10 травня 2022 р.
Всесвітня історія
Асинхронний урок.
Тема: Утворення Османської імперії. Правління
Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії.
1. Опрацювати матеріал праграфа 32.2. Виписати визначення понять : султан, турки-сельджуки, яничари.3. Переглянути відеоурок
*******************************************************
5 травня 2022 р.
Історія України. Синхронний урок
о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
*******************************************************
3 травня 2022 р.
Всесвітня історія
Асинхронний урок.
Тема: Московська держава. Іван ІІІ.
1. Переглянути відеоурок.2. Опрацювати матеріал параграфа 31.3. Виписати визначення понять "місництво", "кормління", "Боярська дума"4. Виконати тренувальну вправу https://learningapps.org/watch?v=p8if0qk1c20
Тема: Московська держава. Іван ІІІ.
****************************************************
28 квітня 2022 р.
Історія України. Синхронний урок
о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
Тема: Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Гіреї. Суспільний устрій та культура ханства.
*******************************************************
26 квітня 2022 р.
Всесвітня історія
Асинхронний урок.
Тема: Монгольське панування. Новгородська боярська республіка.
1. Опрацювати параграф 30.2. Дати письмові відповіді на запитання у зошиті (вислати мені фото)а)Які версії походження слова «Русь» вам відомі?
б)Коли і ким була утворена військово-феодальна Монгольська імперія?
в) Як монголи завойовували Русь?3. Виконати тренувальну вправу https://cutt.ly/1yCM0hS
******************************************************
б)Коли і ким була утворена військово-феодальна Монгольська імперія?
в) Як монголи завойовували Русь?
21 квітня 2022 р.
Історія України. Синхронний урок
о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
******************************************************
19 квітня 2022 р.
Всесвітня історія
Асинхронний урок
Тема: Угорське королівство за Іштвана І. Ян Гус.
Гуситські війни у Чехії.
1. Переглянути відеоурок2. Опрацювати матеріал параграфа 293. Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2873759
*******************************************************
14 квітня 2022 р.
Історія України. Синхронний урок
о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1
*******************************************************
12 квітня 2022 р.
Всесвітня історія
******************************************************
7 квітня 2022 р.
Асинхронний урок
*******************************************************
5 квітня 2022 р.
Всесвітня історія
Узагальнення за розділом: МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1310623
*******************************************************
31 березня 2022 р.
Синхронний урок о 8.30
https://www.blogger.com/blog/page/edit/4069221077886990792/8551724385497605032#
Історія України:
Тема: Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ –
першої половини XІV ст.
1. Опрацювати параграф 262. Переглянути відеоурок.3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6068928
*****************************************************
29 березня 2022 р.
Всесвітня історія
Тема: Архітектура і мистецтво доби Середньовіччя
1. Опрацювати параграф 262.Переглянути відеоурок3. Перегляньте відеореконструкцію та укладіть розповідь про будівництво готичного собору. https://cutt.ly/3i4VuFX
*******************************************************
24 березня 2022 р.
Історія України:
1. Опрацювати параграф 242. Переглянути відеоурок3.Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3835632
*******************************************************
22 березня 2022 р.
Всесвітня історія
*******************************************************
17 березня 2022 р.
Історія України: Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави.
******************************************************
15 березня 2022 р.
Всесвітня історія
*******************************************************
10 лютого 2022 р.
Історія України
Тест
№3 (Історія
України 7 клас)
Узагальнення з
теми
«Київська Русь у
другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.»
Дата
_______________________ Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1. Тріумвірат
Ярославовичів виник ?
а)
1068 р. б) 1054 р.
в)
1097 р. г)
1025 р.
2. Коли було
прийнято «Правду Ярославовичів»?
а)
у 1072 р. б) у 1073 р.
в)
у 1100 р. г) у 1103 р.
3. Назвіть роки князювання Володимира Мономаха:
а)
1125-1132 рр. б) 1054-1073 рр.
в) 1201-1225
рр. г) 1113-1125 рр.
4. Андрій
Боголюбський розгромив Київ:
а)
1110 р. б)1202 р.
в)
1169 р. г) 1302 р.
5. Коли було
укладено перший літописний звід :
а)
996 р. б) 1000 р. в)1100 р.
г)1121 р.
|
6.Хто такий
Алімпій?
а)
художник б) літописець
в)
лікар г)князь
ІІ рівень (1 бал)
7. Дайте визначення
термінів:
Літопис — це
_____________________________________________________
Автономія — це ___________________________________________________
8. Про яку історичну подію йдеться у
літописі? Якого року відбулася ця подія?
«І
говорили вони один одному, кажучи: «Пощо ми губимо Руську землю, самі проти
себе зваду маючи? А половці землю нашу розносять і радіють, що межі нами війна
донині. Відтепер з’єднаймося в одне серце і обережімо Руськую землю. Кожен хай
держить отчину свою…»?
|
9.Хто зображений
на малюнку?
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Установіть
відповідність між історичними діячами та фактами
їхньої
біографій.
1)
Згідно з батьківським заповітом, після смерті Ярослава Мудрого посів
Київський престол. |
А) Всеволод Ярославович |
2) Батько Володимира Мономаха. |
Б) Мстислав Великий |
3) Зійшов на престол у 60 річному віці
(народився у 1053 році). |
В) Володимир Мономах |
4) Після смерті Володимира Мономаха влада
перейшла до його сина, який як і батько був рішучий і мудрий діяч. |
Г) Ізяслав Ярославич |
1- ____ 2- ____ 3- ____ 4- ____
11. Назвіть основні причини роздробленості Київської Русі у 30-60-х роках ХІІ ст.
IV рівень (3 бала)
12. Як розвивалась освіта та наука в Київській
Русі у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.
******************************************************
8 лютого 2022 р.
Всесвітня історія
Тема: Італійські торговельні республіки (Генуя,
Венеція). Реконкіста. Династична унія Ізабелль I і
Фернандо II та утворення Королівства Іспанія.
1. Перегляньте відеоуроки. Там в першому про Священну Римську імперію (буде повторення) та Італію. Друге відео про Іспанію.
2. Опрацюйте параграф 20. Вивчити визначення.
3. С. 100 Завдання "Знаю і систематизую інформацію"
******************************************************
7 грудня 2021 р.
Всесвітня історія
Тема: Скандинавія в добу . Походи вікінгів та їхні завоювання. Опрацювати параграф 15. Скласти кросворд за метеріалами параграфа у зошиті.Виконати вправу за посиланням
29 квітня 2021 р.
Історія України
5 квітня 2021 р.
Всесвітня історія
Тема: Угорське та Чеське королівства. Гуситські війни .
1. Переглянути відеоурок.Тут буде повторення тем попередніх уроків, а також нова тема.2. Параграф 29 прочитати, вміти дати відповіді на запитання в кінці параграфа с. 1433. Розвязати онлайн-кросворд за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pprpub4ok20
15 березня 2021 р.
Всесвітня історія
21 січня 2021 р.
Історія України
Узагальнення з розділу КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА У
ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XI – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIII СТ.
Виконайте онлайн тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3822013
21 січня 2021 р.
Історія України
Тема: Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.
1. Переглянути навчальне відео2. Опрацювати параграф 19. Виписати дати створення пам'яток культури (літературних, пам'ятників архітектури та ікон)3. Виконайте тренувальну вправу https://learningapps.org/display?v=pbr7k7zt520
18 січня 2021 р.
Всесвітня історія
Тема: Італійські торгівельні республіки (Генуя, Венеція). Іспанія.
1. Опрацювати параграф 20, виписати у зошит датиосновних подій та визначення: "Реконкіста", "кортеси", "династична унія".2. Переглянути відеоуроки. Матеріал перого уроку стосується ще й попередньої теми.№. Підготуватисядо контрольної роботи за темою "ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ в X-XV ст." (Повторити параграфи 15-20)
14 січня 2021 р.
Історія УкраїниОнлайн урок о 9.00 у SkypeТема: Галицьке і Волинське князівства в другій половині ХІІ ст.Кочові народи та Крим у Х–ХІІІ ст.
1. Переглянути навчальне відео2. Опрацювати параграф 18. Виписати дати основних подій.3. Виконати тренувалні вправи за посиланнями:Вправу можна виконувати декільк разів, поки не буде позитивного результату. Як отримаєте такий результат - зробіть скріншот і вишліть мені у вайбер.
11 січня 2021 р.
Всесвітня історія
Тема: Священна Римська імперія. 1. Опрацювати параграф 19.2. Заповнити таблицю "Причини збереження роздробленості Німеччини" (таблиця на с. 89). Таблицю сфотографуваи і вислати на вайбер в особисті повідомлення.3. Повторити параграф 18.4. Виконати тестування за матеріалами параграфів 18,19. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4718886
14 грудня 2020 р.
Всесвітня історія
Тема:Франція у ХІ–ХV ст. Столітня війна. Жанна
д’Арк. Консолідація влади в руках французьких королів. Луї ХІ.
Опрацювати параграф 17. Виписати у зошит і вивчити визначення: феодальна роздробленість, домен, генеральні штати, станово-представницька монархія, Столітня війна. А також основні дати.
3 грудня 2020 р.
Історія України
Тема: Повсякденне життя. Господарство.
7 грудня 2020 р.
Всесвітня історія
Тема: Хрестові походи. Держави хрестоносців.
Духовно-рицарські ордени. Опрацювати параграф 16. Працюючи з текстом підручника, заповніть таблицю «Хрестові походи». Структура таблиці на с. 72
3 грудня 2020 р.
Історія України
Тема: Суспільний устрій. Влада князя.
Виписати у зошит визначення: монархія, централізована монархія, імперія (с.57), бояри, вотчина, дружинники (с.58)
Всесвітня історія
Кросворд сфотографувати і вислати мені на вайбер. Виконати онлайн вправи за посиланнями.
26 листопада 2020 р.
Історія України
Тема: Київська держава (Русь-Україна) за Ярослава Мудрого.
Опрацювати матеріал параграфа 10. Продовжити заповнювати таблицю про князів.
Перегляньте відеоурок
15-29 травня 2020 р.
Історія України
Всесвітня історія Подорож у середньовіччя
18-22 травня 2020 р.
Історія України
12-15 травня 2020 р.
Історія України
Узагальнення теми РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У
СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО
Виконайте тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=668811
Всесвітня історія
04-08 травня 2020 р.
Історія України
Завдання висилати в групу у скайпі.
Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=269375
Всесвітня історія
Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=882662
27-30 квітня.
Історія України.
Всесвітня історія .
20-24 квітня.
Історія України.
Підготувати питання до параграфа
Всесвітня історія .
Тема: Тема: Північно-Східна Русь. Народження і піднесення Московської держави.Опрацювати параграф 24. Стор. 204. Завд. 2, 3 письмово у зошиті.
17 квітня. Всесвітня історія .
16 квітня. Історія України.
Повторити параграф 22.Підготувати питання до вчителя, які виникли при вивченні даної теми.
Онлайн консультація відбудеться 17.04 о10.45 за посиланням - 7 клас. Історія
Немає коментарів:
Дописати коментар