7 клас

7 червня 2022 р.

Всесвітня   історія.  Асинхронний урок.

Тема: Держава і суспільство в середньовічному Китаї. Досягнення китайської культури. Індія в період політичної децентралізації (дроблення). Делійський султанат. Досягнення індійської культури. Японія.

1.Опрацювати параграфи 33-34
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3242268
                                                https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8456440




********************************************************

2 червня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.

Тема: Внесок Русі-України у формування європейської цивілізації. 


1. Опрацювати матеріал параграфів 51-52



*******************************************************

31 травня 2022 р. 

Всесвітня   історія.  Асинхронний урок.

Підсумкова контрольна робота


*******************************************************

26 травня 2022 р.

Історія України. Асинхронний урок.


Тема: Здобутки середньовічного русько-українського суспільства. Особливості суспільного життя Русі-України.

1. Переглянути відеоурок.
2. Виконати тренувальні вправи https://learningapps.org/7291659
                                                https://learningapps.org/21260184
                                                            https://learningapps.org/17444011




*******************************************************

24 травня 2022 р. 

Всесвітня   історія.  Синхронний урок. 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1


Практичне заняття. Прояви візантійської, руської та західноєвропейської (католицької) культурних традицій в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи.





*******************************************************

19 травня 2022 р.

Історія України. Синхронний урок..https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Узагальнення за розділом :РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО

1. Повторити матеріал параграфів  29-34
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4412223


*******************************************************

17 травня 2022 р. 

Всесвітня   історія.  Синхронний урок. https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Узагальнення за розділом  КРАЇНИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ В XXV СТ.
1. Повторити параграфи 28-32.
2. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6021455

*******************************************************

12 травня 2022 р.

Історія України. Синхронний урок 

о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1


Тема: Пам’ятки середньовічної культури XІV–XV ст. Костянтин Острозький. Юрій Дрогобич. 

1. Опрацювати матеріал праграфа 32.
2Переглянути відеоурок .
3. Скласти історичний портрет Юрія Дрогобича, використовуючи план і додаткову інформацію з інтернету.

План - не шаблон, а лише основа для Вашої індивідуальної творчості

1.Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?

•Де і коли він народився?

•Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?

2. Особисті якості й риси характеру.

•Як особисті якості впливали на його діяльність?

•Які з його особистих якостей Вам подобаються, а які ні?

3. Діяльність історичного діяча.

•Схарактеризуйте основні справи його життя.

•Які успіхи й невдачі були в його справах?

•Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?

•Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?

•Якими були наслідки його діяльності а)для сучасників б) для нащадків

•За що людство пам‘ятає цю людину?

4. Яке Ваше особисте ставлення до історичного діяча? Обґрунтуйте свою позицію









*******************************************************

10 травня 2022 р. 

Всесвітня   історія 

Асинхронний урок.

Тема: Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії.

1. Опрацювати матеріал праграфа 32.
2. Виписати визначення понять : султан, турки-сельджуки, яничари.
3. Переглянути відеоурок


*******************************************************

5 травня 2022 р. 

Історія України. Синхронний урок 

о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Суспільне і церковне життя на теренах України в XІV–XV ст. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.

1. Опрацювати матеріал параграфа 31
2. Виписати визначення, скласти план.
3. Переглянути відеоурок.




*******************************************************

3 травня 2022 р. 

Всесвітня   історія 

Асинхронний урок.

Тема: Московська держава. Іван ІІІ.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 31.
3. Виписати визначення понять "місництво", "кормління", "Боярська дума"
4. Виконати тренувальну вправу https://learningapps.org/watch?v=p8if0qk1c20






****************************************************

28 квітня 2022 р. 

Історія України. Синхронний урок 

о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Гіреї. Суспільний устрій та культура ханства.


1. Опрацювати матеріал параграфа 30
2. Підготувати питання до параграфа
3. Переглянути відеоурок



*******************************************************

26 квітня 2022 р. 

Всесвітня   історія 

Асинхронний урок.


Тема:  Монгольське панування. Новгородська боярська республіка. 

1. Опрацювати параграф 30.
2. Дати письмові відповіді на запитання у зошиті (вислати мені фото)
а)Які версії походження слова «Русь» вам відомі?
б)Коли і ким була утворена військово-феодальна Монгольська імперія?
в) Як монголи завойовували Русь?
3. Виконати тренувальну вправу https://cutt.ly/1yCM0hS






******************************************************

21 квітня 2022 р. 

Історія України. Синхронний урок 

о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Кревська унія 1385 р. і українські території. Опір руських князів політиці централізації та його наслідки.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 29 п.3,4
3. Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4318099

******************************************************

19 квітня 2022 р. 

Всесвітня   історія 

Асинхронний урок

Тема: Угорське королівство за Іштвана І. Ян Гус. Гуситські війни у Чехії.

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати матеріал параграфа 29
3. Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2873759







*******************************************************

14 квітня 2022 р. 

Історія України. Синхронний урок 

о 8.00 https://meet.google.com/yrg-cpka-qxh?pli=1

Тема: Інкорпорація руських удільних князівств до складу Великого князівства Литовського, Руського і Жемайтійського.

1. Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати матеріал параграфа 29 п.1,2
3. Виконати відповідні завдання на контурній карті. с.13 у атласі і с. 11 контурна карта. Фото виконаного завдання висилайте у вайбер.



*******************************************************

12 квітня 2022 р. 

Всесвітня   історія 

Асинхронний урок

Тема: Великекнязівство Литовське за правління Ольгерда ( Дмитра) Гедиміновича. Польське королівство за Казимира ІІІ. 

1. Переглянути відеоурок
2. Опрацювати матеріал параграфа 28
3. Виконайте тренувальну вправу https://learningapps.org/watch?v=patb9rx1t20




******************************************************

7 квітня 2022 р. 

Історія України

Асинхронний урок 

Узагальнення за розділом: КОРОЛІВСТВО РУСЬКЕ (ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА)

Повторити параграфи 22-28 і виконати тестування

*******************************************************

5 квітня  2022 р.

Всесвітня   історія 

Асинхронний урок

Узагальнення за розділом: МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

Повторити парграфи 22-27 і виконати тестування

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1310623

*******************************************************

31 березня 2022 р. 

Синхронний урок о 8.30

https://www.blogger.com/blog/page/edit/4069221077886990792/8551724385497605032#

Історія України: 

Тема: Культура Галицько-Волинської держави ХІІІ – першої половини XІV ст. 

1. Опрацювати параграф 26
2. Переглянути відеоурок.
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6068928


*****************************************************

29 березня 2022 р.

Всесвітня   історія 

Тема: Архітектура і мистецтво доби Середньовіччя

1. Опрацювати параграф 26
2.Переглянути відеоурок
3. Перегляньте відеореконструкцію та укладіть розповідь про 
будівництво готичного собору. https://cutt.ly/3i4VuFX



*******************************************************

24 березня 2022 р.

Історія України: 

Тема: Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича та її                          розпад.

1. Опрацювати параграф 24
2. Переглянути відеоурок
3.Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3835632




*******************************************************

22 березня 2022 р.

Всесвітня   історія 

Тема: Раннє Відродження і гуманізм

1. Опрацювати параграф 25 (виписати і вивчити визначення)
2. Переглянути відеоурок.
3. Виконайте тренувальну вправу https://learningapps.org/watch?v=pgpb28xf520
4. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8408087




*******************************************************

17 березня 2022 р.

Історія України: Король Данило – будівничий Галицько-Волинської держави.

Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича та її розпад.

1. Опрацювати параграф 24
2. Переглянути відеоуроки.
3. с. 122 завдання 1,2,3,4 - дати письмову відповідь у зошиті. 
Роботу фотографуєте і висилаєте мені в особисті повідомлення.







******************************************************

15 березня 2022 р.

Всесвітня   історія 

Тема: Наукові і технічні досягнення. Книгодрукування

1. Опрацювати параграф 24
2. Переглянути відеоурок.
3. Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3773700



*******************************************************

10 лютого 2022 р.

Історія України

Узагальнення за темою «Русь-Україна в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.»

Виконати завдання на листочку і принести до школи 

Тест №3 (Історія України  7 клас)

Узагальнення з теми

«Київська Русь у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

І рівень (0,5 бала)

1. Тріумвірат Ярославовичів виник ?

а) 1068 р.                    б) 1054 р. 

в) 1097 р.                    г) 1025 р.

2. Коли було прийнято «Правду Ярославовичів»?

а) у 1072 р.                 б) у 1073 р.

в) у 1100 р.                 г) у 1103 р.

3.  Назвіть роки князювання Володимира Мономаха:

а) 1125-1132 рр.              б) 1054-1073 рр.    

в) 1201-1225 рр.               г) 1113-1125 рр.

4. Андрій Боголюбський розгромив Київ:

а) 1110 р.                  б)1202 р.

в) 1169 р.                  г) 1302 р.

5. Коли було укладено перший літописний звід :

а) 996 р.    б) 1000 р.    в)1100 р.    г)1121 р.

 

 

6.Хто такий Алімпій?

а) художник                б) літописець

в) лікар                        г)князь

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення термінів:

Літопис  — це _____________________________________________________

Автономія — це ___________________________________________________

8. Про яку історичну подію йдеться у літописі? Якого року відбулася ця подія?

«І говорили вони один одному, кажучи: «Пощо ми губимо Руську землю, самі проти себе зваду маючи? А половці землю нашу розносять і радіють, що межі нами війна донині. Відтепер з’єднаймося в одне серце і обережімо Руськую землю. Кожен хай держить отчину  свою…»?

 

9.Хто зображений на малюнку?


ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Установіть відповідність між історичними діячами та фактами

їхньої біографій.

1) Згідно з батьківським заповітом, після смерті Ярослава Мудрого посів Київський престол.

А)  Всеволод Ярославович

2)  Батько Володимира Мономаха.

Б)  Мстислав Великий

3)  Зійшов на престол у 60 річному віці (народився у 1053 році).

В)  Володимир Мономах

4)  Після смерті Володимира Мономаха влада перейшла до його сина, який як і батько був рішучий і мудрий діяч.

Г)  Ізяслав Ярославич

 

1- ____     2- ____ 3- ____  4- ____    

 

11.  Назвіть основні причини роздробленості Київської Русі  у 30-60-х роках ХІІ ст.

IV рівень (3 бала)

12.  Як розвивалась освіта та наука в Київській Русі у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.


******************************************************


8 лютого 2022 р.

Всесвітня   історія 


Тема: Італійські торговельні республіки (Генуя, Венеція). 
Реконкіста. Династична унія Ізабелль I і Фернандо II та утворення Королівства Іспанія.

1. Перегляньте відеоуроки. Там в першому  про Священну Римську імперію (буде повторення)  та Італію. Друге відео про Іспанію.

2. Опрацюйте параграф 20. Вивчити визначення. 

3. С. 100 Завдання "Знаю і систематизую інформацію" 








******************************************************

7 грудня 2021 р.

Всесвітня   історія 

Тема: Скандинавія в добу . Походи вікінгів та їхні завоювання.
 
Опрацювати  параграф 15. Скласти кросворд за метеріалами параграфа у зошиті.
Виконати вправу за посиланням


29 квітня  2021 р.

Історія України

Тема: Пам’ятки середньовічної культури XІV–XV ст. Костянтин Острозький. Юрій Дрогобич.

1.Переглянути відеоурок
2.Опрацювати параграф 32.
3. Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8231091





5 квітня  2021 р.

Всесвітня історія

Тема: Угорське та Чеське королівства. Гуситські війни .


1. Переглянути відеоурок.Тут буде повторення  тем попередніх уроків, а також нова тема.
2. Параграф 29 прочитати, вміти дати відповіді  на запитання в кінці параграфа с. 143
3. Розвязати онлайн-кросворд за посиланням  https://learningapps.org/watch?v=pprpub4ok20



15 березня  2021 р.

Всесвітня історія

Контрольна робота за темою . МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

Виконати онлайн тестування  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4891200

21 січня  2021 р.

Історія України

Узагальнення з розділу 
КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XI – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XIII СТ.

Виконайте онлайн тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3822013


21 січня  2021 р.

Історія України

Тема: Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.

1. Переглянути навчальне відео
2.  Опрацювати параграф 19. Виписати дати створення пам'яток культури (літературних, пам'ятників архітектури та ікон)
3. Виконайте тренувальну вправу https://learningapps.org/display?v=pbr7k7zt520




 

18 січня  2021 р.

Всесвітня історія

Тема: Італійські торгівельні республіки (Генуя, Венеція). Іспанія.

1. Опрацювати параграф 20, виписати у зошит датиосновних подій та визначення: "Реконкіста", "кортеси", "династична унія".
2. Переглянути відеоуроки. Матеріал перого уроку стосується ще й попередньої теми.
№. Підготуватисядо контрольної роботи за темою "ЄВРОПЕЙСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО І ДЕРЖАВИ в X-XV ст." (Повторити параграфи 15-20)










14 січня  2021 р.

Історія України
Онлайн урок о 9.00 у Skype
Тема: Галицьке і Волинське князівства в другій половині ХІІ ст.
Кочові народи та Крим у Х–ХІІІ ст.

1. Переглянути навчальне відео
2.  Опрацювати параграф 18. Виписати дати основних подій.
3. Виконати тренувалні вправи за посиланнями:
Вправу  можна виконувати декільк разів, поки не буде позитивного результату. Як отримаєте такий результат - зробіть скріншот і вишліть мені у вайбер.







11 січня  2021 р.

Всесвітня історія

Тема: Священна Римська імперія. 
1. Опрацювати параграф 19.
2. Заповнити таблицю "Причини збереження роздробленості Німеччини" (таблиця на с. 89). Таблицю сфотографуваи і вислати на вайбер в особисті повідомлення.
3. Повторити параграф 18.
4. Виконати тестування за матеріалами параграфів 18,19. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4718886



14 грудня  2020 р.

Всесвітня   історія 

Тема:Франція у ХІ–ХV ст. Столітня війна. Жанна д’Арк. Консолідація влади в руках французьких королів. Луї ХІ.

Опрацювати параграф 17. Виписати у зошит  і вивчити визначення: феодальна роздробленість, домен, генеральні штати, станово-представницька монархія, Столітня війна. А також основні дати. 



3 грудня  2020 р.

Історія України

Тема: Повсякденне життя. Господарство. 

Уважно прочитати параграф 11 пункти 3,4.
Виконати тренувальну вправу https://learningapps.org/display?v=pqhf1oijc20


7 грудня  2020 р.

Всесвітня   історія 

Тема: Хрестові походи. Держави хрестоносців. Духовно-рицарські ордени. 
Опрацювати параграф 16. 
Працюючи з текстом підручника, заповніть таблицю «Хрестові походи». Структура таблиці на с. 72

Виконайте тестування 

3 грудня  2020 р.

Історія України

Тема: Суспільний устрій. Влада князя. 

Уважно прочитати параграф 11, пункти 1 і 2
Виписати у зошит визначення: монархія, централізована монархія, імперія (с.57), бояри, вотчина, дружинники (с.58)
На с. 58 є таблиця "Соціальна структура давньоруського суспільства. Таблицю перемалювати у зошит і запам'ятати які були верстви населеня

Повторити параграф 10 і виконати тестування за посиланням
Тест виконуємо лише один раз!!!

30 листопада 2020 р.

Всесвітня   історія 

Тема: Скандинавія в добу . Походи вікінгів та їхні завоювання.
 
Опрацювати  параграф 15. Скласти кросворд за метеріалами параграфа у зошиті.
Кросворд сфотографувати і вислати мені на вайбер. Виконати онлайн вправи за посиланнями.
Краще зрозуміти , як жили вікінги, допоможе фільм



26 листопада 2020 р.

Історія України

Тема: Київська держава (Русь-Україна) за Ярослава Мудрого. 

Опрацювати матеріал параграфа 10. Продовжити заповнювати таблицю про князів.

Перегляньте відеоурок




15-29 травня 2020 р.

Історія України

Тема: Внесок Русі-України у формування європейської цивілізації. Узагальнення до курсу.

Пергляньте відео за посиланнями


Всесвітня історія Подорож у середньовіччя


18-22 травня 2020 р.

Історія України

Тема: Здобутки середньовічного русько-українського суспільства. Особливості суспільного життя Русі-України.

Опрацювати параграф 26



Всесвітня історія 

Повторення
Переглянути документальний  фільм за  посиланнямм  Подорож в Середньовіччя


12-15 травня 2020 р.

Історія України

Узагальнення теми РУСЬКІ УДІЛЬНІ КНЯЗІВСТВА У СКЛАДІ СУСІДНІХ ДЕРЖАВ. КРИМСЬКЕ ХАНСТВО

Виконайте тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=668811

Всесвітня історія 

Підсумкова контрольна робота https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=224869



04-08 травня 2020 р.

Історія України

Тема: Пам’ятки середньовічної культури XІV–XV ст. Костянтин Острозький. Юрій Дрогобич.

Опрацювати параграф 25. Скласти історичний портрет Юрія Дрогобича, використовуючи план 


Завдання висилати в групу у скайпі.
Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=269375

Всесвітня історія 

Тема: Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії.

Опрацювати параграф 27
Перегляньте відео і виконайте вправу, яку ви побачите в кінці уроку.

Виконайте тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=882662



27-30 квітня. 

Історія України.

Онлайн консультація відбудеться 30.04 о 9.00

Тема: Суспільне і церковне життя на теренах України в XІV–XV ст. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.

Опрацювати параграф 24.
За матеріалом параграфа скласти кросворд. Вислати фото кросворду у вайбер (особисто) або скайп (група 7 клас. Історія)


Всесвітня історія .


Практичне заняття: Виникнення слов'янсько писемності. Кирило і Мефодій.
Опрацювати параграф 25. Дати короткі письмові відповіді на запитання н с. 206.



20-24 квітня. 

Історія України.

Тема:  Крим та українське Причорномор’я. Українські землі 
у складі Угорщини, Молдови та Московії

Онлайн консультація відбудеться 24.04 о10.45 за посиланням https://join.skype.com/ndhOCsO5yC9D

Опрацювати  23.
Підготувати питання до параграфа




Всесвітня історія .

Тема: Тема: Північно-Східна Русь. Народження і піднесення Московської держави.

Опрацювати  параграф 24.  Стор. 204. Завд. 2, 3 письмово у зошиті.


17 квітня. Всесвітня історія .

Тема: Північно-Східна Русь
Опрацювати  параграф 23. Скласти розширений план. І, ІІ, ІІІ, ІV  - назви пунктів параграфа. І.1, І.2 і т.д. - складаєте самостійно до кожного пункту.

На жаль про Новгородську республіку не  знайшла відео українською. але тут дуже гарно розкрито матеріал.





16 квітня. Історія України.

Повторити параграф 22.
Підготувати питання до вчителя, які виникли при вивченні даної теми.

Онлайн консультація відбудеться 17.04 о10.45 за посиланням -  7 клас. Історія







Немає коментарів:

Дописати коментар